Ik heb het nu al aan mijn zussen en oma verteld, voor de rest wacht ik nog met het vertellen. Vind het nog veelste vroeg en heb eerder met 8 weken een miskraam gehad. Maar denk dat zodra ik een goede echo heb gehad dat ik het iedereen gewoon zou vertellen.
met 5 weken aan mn schoonzus waar we een goede band mee hebben en met 8 weken na de 1e echo mocht van ons iedereen t weten
Aan alle belangrijke mensen om ons heen. De kennissen etc pas daarna, maar dat was meer voor ons eigen gevoel dan dat dat temaken had met de 12 weken grens. Hadden met 8 weken de eerste goede echo en het voelde vanaf dag een goed.
De eerste zwangerschap tussen 7 en 9 weken aan familie. Bij de miskraam heb ik vriendinnen en collega's ook ingelicht. Nu heb ik, omdat ik aan die vriendinnen heel veel steun had (kon tegen ze praten zonder verdrietig te worden, bij mijn familie merkte ik dat zij zo erg meeleefden dat het wat beklemmend voelde), het al vanaf het eerste gevoel verteld aan vriendinnen die me heel na staan. En na de goede echo van 8 weken mocht de familie het ook weten Collega's komen na de twaalf weken. En kennissen merken het vanzelf als ze me tegenkomen of via via, dar ga ik niet eens over nadenken
Na positieve test aan ouders,schoonouders en beste vriendin. Na goede echo van 6 weken nog aan 2 andere goede vrienden en collega.
Wij aan iedereen. Als je onzeker bent zou ik jezelf de vraag stellen, wie is voor jou belangrijk. Wie kan jou ondersteunen en met wie kan je praten mocht er wat mis gaan. Wil je na een mk het verzwijgen of wil je het delen met personen om je heen of iedereen of niemand. Ik wens je een fijne zwangerschap toe.
met 3 a 4 weken bij allebij... zodra ik wis dat ik zwanger was hebben we het gelijk aan onze ouders verteld en op facebook gezet....
We hebben het het weekend nadat wij het wisten aan mijn ouders verteld (het was oud&nieuw en dat vierden we bij mijn ouders) en dus ook aan mijn zusjes want die waren daar. De rest (familie, goede vrienden) die we tegenkwamen heeft het te horen gekregen na de 2e goede echo (idd ivm vorige mk's gewacht tot we vooruitgang op de echo's zagen)... Met 12 weken hebben we een mailtje gestuurd zodat iedereen officieel op de hoogte was.
Kleine 8 weken (kloppend hartje gezien) Ouders, schoonouders schoon broer. 11 weken, vrienden en de rest die het wilde weten of er naar vroeg, was de vrijdag voor de carnaval... gezien het feit dat ik normaal (liters) bier drink met die dagen... kon ik het dus niet verbergen...
Na positieve test gelijk onze ouders ingelicht. Ook de zussen van mijn vriend. Verder nog niet, ja mijn beste vriendin! Wij gaan het 25 augustus vertellen, dan viert mijn vriend zijn 25ste verjaardag en zal iedereen aanwezig zijn. Ik ben dan 15 weken en een paar dagen. Gelukkig ga ik volgende week op vakantie want ik kan mijn buik zo lang echt niet verstoppen. Gisteren even de markt op, moest mijn jas echt dicht doen want het viel erg op!
Ouders, broers, zussen, vriendin, en mijn werk. Aangezien ik na een lange weg EINDELIJK zwanger was, en zwaar lichamelijk werk deed, wilde ik niet meer de hele dag zwaar tillen, en daarom heb ik t ook op m'n werk verteld. Net iets voor de 12 weken hebben we een kerstkaart deur uit gedaan met een gedichtje dat er in Juni een beebje kwam. Diezelfde avond ook op FB gezet, en toen was echt iedereen op de hoogte.