Hoi, Mijn cyclus is normaal 28-32 dagen. dus regelmatig. Vorige maand had ik er een tussen opeens van 20 dagen..... kan altijd wel een keertje natuurlijk Nu zit ik inmiddels op dag 34 van mijn cyclus, de langste sinds......... Ben dus eigenlijk 2 dagen overtijd. Ik heb ook al diverse klachtjes; zoals al ruim 1,5 week opgezette borsten, beetje pijnlijk. rode bultjes rond mijn tepel. Moe Mijn urine ruikt anders vind ik Ik heb sinds 3 dagen behoorlijk last van mijn rug een soort trekkende pijn naar de zijkant en af en toe druk op mijn buik. Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan omdat ik me zwanger voel en benieuwd was natuurlijk Deze gaf helaas negatief aan, volgens mijn vriendin kan het zijn dat ik toch te vroeg heb getest. Maar ik had zoiets van is al na mijn NOD dus ongeduldig geweest. Wat is jouw advies, over paar dagen nog eens testen? Ben trouwens nu 1,5 maand ook bezig met de tarwekiemolie tabletten, ben ze 1-2 per dag aan het nemen, omdat ik daar zo'n goede berichten van las. Ik vind het fijn om wat van je te horen. Dank je wel alvast en fijne dag nog.
Het kan inderdaad zijn dat je toch nog net te vroeg getest hebt. Ook omdat je vorige cyclus ineens korter was kan het zijn dat deze juist langer is en je niet helemaal regelmatig meer bent. Mijn advies zou zijn over 5-7 dgn nog eens te testen! Graag met ochtendurine omdat deze meer geconcentreerd is en er dus meer zwangerschapshormoon in zit. Gebruik je foliumzuur? Groetjes Gea
Hallo Gea, Dank je wel voor je antwoord. Ik wacht het maar geduldig af............moeilijk hoor. Langere cyclus kan natuurlijk ook, hoop uiteraard van niet. Maar ik zit nu al bijna dan 3 weken geleden dat ik mijn eisprong heb gehad, kan dat dan toch nog zo lang duren eer de menstruatie komt? En Foliumzuur neem ik iedere dag Dank je wel.
Helaas mijn menstruatie heb ik toch gekregen, cyclus nu dus van 38 dagen. Ik heb besloten om met de tarwekiem tabletten te stoppen; ook al vind ik het apart dat ik ze net ruim een maand pas neem en maar 1 per dag terwijl je er 3 mag, dit met mijn cyclus kan doen. Nu hopen dat mijn cyclus weer regelmatig gaat worden. Ga nu wel meer omega 3 nemen en vitamine D en ik heb davitamon mama plus tabletten gekregen van vriendin; ze is nu bevallen van haar 2e zoontje Hebben er alle vertrouwen in, zijn allebei heel positief ingesteld en weten dat ons Wondertje ons gegund is