Ramadan komt weer in zicht!

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimMo

KimMo Niet meer actief

Vrede zij met jullie lieve zusters,

habibaAna: als Allaah het wil, zal je hoofdpijn de komende dagen steeds minder worden. Tenminste dat was bij mij altijd wel zo alle lof is voor Allaah. Ik had de eerste dagen altijd erg last van hoofdpijn, maar dat ging gelukkig snel over als je lichaam gewend is aan het vasten. Normaal gesproken ga ik ook nergens heen als mijn kinderen slapen en dat is meestal rond deze tijd, maar mijn kinderen hebben vandaag best wel lang geslapen en mijn schoonmoeder heeft mij echt gesmeekt om te komen. En ik kan haar echt bijna niks weigeren, ze is zo'n lieve vrouw! Dus voor deze ene keer, geen probleem! hihi..Wat jammer dat je ouders er niet zijn, ik kan me voorstellen dat je ze mist, vooral in deze prachtige maand.

BeingMommy: hoe gaat het met je?? en met je lieve zoontjes?? Zijn ze al gewend aan hun broertje? Wat een mooie naam heb je trouwens uitgekozen, mashaAllaah. (had het gelezen op het andere forum, je weet wel welke hihi). En ik had je PB gelezen, ik hoop je als Allaah het wil snel te spreken op msn. Het recept van die loempia's zal ik binnenkort eens hier zetten als Allaah het wil.
    oh, en je hebt trouwens helemaal gelijk over de positieve reacties op dit topic. Echt heel lief van de dames! Er is de laatste tijd weinig begrip voor elkaar en het is leuk om te zien dat dat begrip hier wel is.

Liefs Kim

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha ja zover was ik ook. Doelde meer op het niet missen van yoghurt in de turkse keuken (in het algemeen haha).

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaah oke sorry.
    Ja het zijn mijn hormonen sorry:D

4. Esin

Esin Niet meer actief

Nou bijna tijd dames...

Hier is het eten al bijna klaar...

Ik heb yoghurtsoep, kip, loempia, salade en lekker verse borek gehaald bij de bakker...

Iedereen eet smakelijk voor straks...

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    eet smakelijk meiden!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik wil jullie alvast smakelijk eten wensen :D

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    eet smakelijk straks!

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wil jullie ook een hele fijne ramadan wensen.
    Helaas doe ik dit jaar weer niet mee vanwege mijn zwangerschap.

Recepten zijn altijd welkom!!!

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jaaaaaaaaaaaaa! eet smakelijk meiden!

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Geniet ervan dames!!!

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ben al klaar hihi. Heb 1 kofte op en ongeveer 5-6 glazen water. Dus zit helemaal vol door het water. Misschien straks wat lekkers.

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home

ik ben ook al klaar :D beetje rijst gegeten en veel gedronken ik dacht echt dat ik veel zou eten maar ik zit vol.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    veel succes! ik doe er sowieso nooit aan mee, is mijn geloof niet. |En als het wel mn geloof ws kon het alsnog niet aangezien ik 4 liter water pd moet drinken omdat mijn nieren slecht werken;

Veel succes!!!

14. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    en was je iskender lekker?

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Heb zelf maar 1 kofte op met een beetje yogurt en een dobbelsteentjebrood. Maar was erg lekker vooral de kofte! Alleen er stond in het recept voor de yoghurt 1 knoflook. Leek me erg veel ds ik had 3 teentjes. En nog steeds was het veeeeel te veel. Mijn man zei ook doe maar volgende keer minder knoflook in de yoghurt. Ow ja de kofte wel echt 15 min kneden.

Trouwens hahah heb gelukkig dat andere niet gemaakt. Heb nu zelfs iskender over. Ik heb de koftes er vanaf gepakt en ga morgen opnieuw brood roosteren met yoghurt en een half teentje knoflook ofzo. Hoef ik morgen alleen maar een beetje rijst en salade te maken en ow ja dan maak ik wel linzensoep.

16. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ik maak zoiezo lekkere kofte denk ??ik doe ook meestal me eten met gevoel maken..
    dus een recept plaatsen vind ik echt vervelend.

ik ga het vn de week ook proberen lijkt me wel lekker;)

door jou topic kreeg ik zin in linzensoep.dus ik tegen me man (hij was boodschappen doen)neem ook linzen mee

neemt ie groene mee:x
    morgen maar ff zelf halen

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik maak zelf ook lekkere kofte. Maar dit had toch iets anders lekkers.

Haha mannen he! Zo stuur ik manlief bijv op pad en zeg dat moet je vooral niet kopen. Krijgt batuhan enorme reflux van. Komt hij juist thuis met dat. En zegt ja maar je zei toch dat ik die moest kopen haha

als je nou in de buurt woonde. Heb vandaag nog een groot pak gekocht. Maar moet een staafmixer halen.

18. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    hahah ja idd mannen word er moe vn!!

ja als ik in de buurt woonde gaf jij mij paar kopjes mercimek en mocht jij mij staafmixer lenen:D

nee maar is echt een must vind ik vooral met linzensoep.
    ik had er eerst ook geen maar wat een gedoe zeg.

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Haha idd een goed deal!

Ik heb het ook haast nooit nodig. Maar vind het niet lekker met bijv stukken gekookte ui erin.

Trouwens mag ik vragen uit welke stad je komt van Turkije? Mag ook viapb of ook helemaal niet haha.

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Trouwens meiden, vinden jullie ook niet dat er weinig tussen het avond en ochtend eten zit. Vandaag dus om 21:30 gegeten. En om 23:00 slapen omdat we vannacht opstaan. Maar ik zit nog prop vol, met al het water wat ik heb gedronken. Hebben julle dt ook? Ik denk dat ik vannacht alleen wat drink en weer verder slaap.

Ga nu slapen, truste meiden

Deel Deze Pagina