Pijn onder voeten bij zien van grote hoogtes

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wie heeft hier ook weleens last van.

Mijn man was net aan het zappen op tv en kwam op een zender uit waarbij een man balanceerde over een touw met een groot ravijn onder zich... Je kon zo de diepte inkijken....
    Wat ik dan altijd krijg, is pijn onder mijn voeten, een soort steken of zo...

Dat heb ik ook als ik op tv wolkenkrabbers zie en er word gefilmd over het randje!

Mijn vader heb ik er ook weleens over gehoord dat hij pijn onder zijn voeten krijgt bij het zien bij grote hoogtes.

Hebben meer mensen dat of zijn wij een uitzondering?

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Niemand dus?

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Niet echt pijn, maar ik krijg wel een soort kriebels. Maar dit krijg ik ook als ik mijn zoon ergens zie staan, waarvan ik denk: "doe niet zo eng!"

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee, geen pijn (denk ik?) alleen weke benen en een weeïg gevoel in mn maag.

5. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik krijg dan ook pijn als ik op grote hoogte sta alleen dan in mijn bovenbenen. Pijn en kriebels. heel raar!

6. fafa

fafa Niet meer actief

dan ben je een heel empathisch persoon, denk ik :)

Ik heb wel altijd wanneer ik schaatsen of wielrennen kijk, ik onbewust "mee ga doen"; zit dan met verkrampte bovenbenen op de bank. Moet mezelf dan altijd om de twee minuten bewust weer tot de orde roepen: "hey, relax... ontspan... je bent aan het KIJKEN, niet aan het schaatsen!"

Iedere gek z'n gebrek, zullen we maar zeggen ;)

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

gelukkig niet, ik woon vrij hoog, dan zou ik standaard pijnlijke voeten hebben..

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat apart dan dat mijn vader en ik dan pijn krijgen in de voeten als we zoiets zien op tv.

Ik heb het trouwens alleen als ik het op tv zie hoor. Niet als ik bijv in het vliegtuig zit of wat dan ook...

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    maar je hebt zelf geen hoogtevrees?

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee ik heb geen hoogtevrees.

Deel Deze Pagina