Ramadan mama's 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door nourenyasmin, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier gaat het helaas wat minder met vasten.. Op zich ging het vasten wel maar mijn bv loopt onwijs terug.. En met deze warmte wil mijn zoon helemaal niks eten en alleen maar een paar slokjes thee en de rest wil hij van mij drinken..

Ik heb de eerste week de elke dag gedaan.. nu een paar dagen om de dag.. maar vandaag om 13.00 gestopt omdat mijn borsten helemaal leeg waren..

Ik voel me gewoon een soort van schuldig.. En zeker met deze warmte helpt het niet echt mee voor de productie..

2. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Ooh dat is vervelend zeg:( Drink je zelf wel voldoende 's avonds?
    mijn bv is ook wat terug gelopen, maar gelukkig drinkt mn dochter veel water en eet ze wel nog goed.
    Ik doe het ook om de dag, omdat ik na een halve om soep al verschrikkelijk misselijk ben en eigenlijk amper nog iets naar binnen krijg, maar zo is het wel te doen.

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik denk dat ik ongeveer aan de 1.5 liter kom op een dag..
    Het is niet genoeg dat weet ik.. maar meer lukt echt niet.. ik ga meestal om 23.00 naar bed en dan neem ik water mee en als ik dan wakker wordt om te voeden drink ik ook nog en dan om 03.30 sta ik op om te eten en dan drink ik ook nog een beetje..
    Mijn zoon drinkt nog wel erg veel voor 11 maanden denk ik.. misschien ligt het daar aan.. hij drinkt zoiezo nog 2 of 3 keer per nacht..

Toen de ramadan begon at mijn zoon juist heel goed.. maar bijv. vandaag heeft hij een paar hapjes meloen op, 50 cc thee en een kaakje.. Dat was alles... meer wil hij gewoon niet..

Ik hoop dat als het wat minder warm wordt dat hij dan weer wat beter gaat eten en dan ga ik weer proberen een dag te vasten..

4. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Paar maanden geleden wilde ik ook mijn dagen inhalen, het is bekend dat wanneer je niet eet of drinkt je borstvoeding achteruit gaat. Want waar wilt hij de voedingsstoffen vandaan halen?

En als je je kindje bijvoedt? Gewoon kunstvoeding tijdelijk?
    Want hoe oud is je kindje precies?

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Eidkoum mabrouk - fijn suikerfeest!! :D

Had echt verwacht nog één dag te.moeten,, leuke verrassing :) :) :)

Deel Deze Pagina