HoiHoi ik ben 26 jaar en heb een meisje van bijna 5 maandjes woon samen in Utrecht en het lijkt me leuk om met andere mama's in contact te komen of mama's to be Groetjes
Ik woon in Utrecht, in Zuilen. Mijn zoontje word bijna 4 en gaat over een week naar school voor het eerst. Lijkt me ook leuk contact te hebben met mama's uit de buurt.
Ik woon ook in Utrecht (ook Zuilen). Heb een zoontje van ruim 2 en verwacht binnen nu en 3 weken de tweede.
Ik woon vlakbij het plein van berlage, die grote rotonde met de fontein. Mijn achterburen kijken daar op uit. En jij?
Ik woon vlakbij Utrecht, in Maarssen, en we zijn nog bezig om ons eerste kindje te maken (sinds 1 januari).
@jola81, die ken ik wel. Mijn ouders wonen daar op de Sweder van Zuylenweg en me schoonouders op de Adriaan van Bergenstraat. Ik woon andere kant op van Zuilen, meer richting Maarssen. Woon in de wijk bij de brandweer op de Norbruislaan.
Oh grappig, dan wonen je schoonouders echt heel dichtbij mij, ik zit in een zijstraat van de Adriaan v Bergenstraat. Jouw kant van de wijk ken ik eerlijk gezegd niet zo goed, verder dan Rokade kom ik meestal niet
Ik woon in Bilthoven, en ik ben (alleenstaande) mama van een meisje van 3 jaar en 5 maanden. Lijkt me leuk om eens wat andere mama's ( to be) te leren kennen!
Ik ben bijna 26. Moeder van een zoon van 1.5 jaar en in oktober worden mijn vriend en ik ouders van een dochter. Wij wonen in Nieuwegein. Lijkt me leuk om wat contact met meiden in de buurt te hebben!