Ramadan mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door HabibiAna, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Mmm pannenkoeken ;)

Hey vastende zwangeren: vallen jullie af?
    Ik namelijk wel. Toch al een kilo of 2 a 2.5 ongeveer. Nu heb k genoeg reserves dus ben k niet zo bang, maar wou het jullie toch ff vragen :)

Wat speciaals op het menu vandaag? Hier niets speciaals gewoon gewoon haha harrira dit keer geen chorba en verder ff kijken. Doe het rustig aan, gelukkig helpt manlief wel.

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    hey amona,

hoe krijg je voor elkaar om af te vallen want ik kom namelijk vreselijk aan door de ramadan beetje omdat we natuurlijk heel laat en heel vroeg eten, en eigenlijk erachteraan slapen. Ow ja heb een trage schildklier misschien dat ik daarom snel aankom maar vind het wel interessant dat je afvalt haha :D

kon ik maaaaaaaaaar afvallen :(

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh echt! In't begin dacht ik dat ik aan zou komen..had controle op de eerste dag en nu afgelopen maandag weer en 2 kilo minder! Thuis ook een gewicht gezien nog lager natuurlijk zonder kleding maar had dat gewicht al even niet gezien ;) woog bij gyn evenveel als bij intake...das toch al even geleden..x.was met 8weken...en qua begingewichtvoor zwangerschap sowieso nog niet aangekomen maar had gedacht dat't stabiel was of omhoog zou gaan zeker met al't lekkere eten en't slapen enzo maarja kan vast geen kwaad anders hadden ze vast iets gezegd!

Gaat't vasten bij jou nu goed? Hoef je iig minder in te halen das ook wel fijn :D

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dus het verschilt gewoon per persoon haha. Ik weet redelijk. Niet veel niet weinig maar kom tog aan. Al 4 kg erg he.
    Jaa ik ben toch verder gaan vasten. Het gaat goed hoor. Heb wel nu spijt dat ik in het begin niet verder ben gegaan met vasten.
    Moet nu 12 dagen inhalen. Gelukkig de helft, niet eens haha.

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat een stilte dames, alles goed? Of het bijltje erbij neer gegooid?

Hier gaat't goed, er staat weer vanalles pruttelen... heb behoorlijke dorst.
    Nog een weekje dames!
    Heb nog geen enkele dag gemist, ben er best trots op :)

Eetsmakelijk alvast!

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hey dames , rustig idd hier! Hier druk met inpakken en stressen! We vliegen vanavond isa. Willen jullie dua doen dat we veilig aankomen isa. Succes allemaal met de laatste loodjes!

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen, fijne vakantie.

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    HabibiAna hopelijk een fijne reis gehad. Geniet ervan!! ;)

Mamazeyad en andere meiden, wat bakken jullie voor het suikerfeest??
    Het is de eerste keer dat k het meemaak met manlief, maar dus niet in zijn land dus totaal anders dan anders, en was benieuwd wat jullie zoal maken ... wil dat ie toch een beetje het gevoel van thuis krijgt hoewel dat lastig is met zn tweeën ipv de hele familie, maar toch :D

9. mamazeyad

ik bak eigenlijk niets speciaals. mijn moeder is net terug uit egypte en heeft eigenlijk alles al meegenomen. wat ik neer zet is dus wel van die arabische zoete lekernijen zoals baklava en basbousha. zelf fruitsmooties maken, dingen zoals water meloen en ananas snijden. mijn man vind het lekker als ik veel verschillende soorte fruit snij en daardoorheen dadels en abrikozen doe en dan sap er overheen. ik doe dan meestal aardbeien siroop eroverheen. ik geloof dat dat bowl heet:( en verder koop ik voor ontbijt enzo gewoon wat luxere producten, vers brood en crosantjes.

ik zou gewoon dingen maken waar van je weet dat je man het lekker vind.

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dames hoe gaat het met jullie?

Het eind nadert en we zijn stil, ongelooflijk hahaha :D ;)

Fijne dag!

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey Amona,

Hier gaat het goed, ik heb alleen in het begin niet gevast omdat ik bang was. Had ik eerder ook verteld. Daarna heb ik wel gevast op 1 of 2 dagen na. Vandaag vast ik ook niet omdat we vandaag gaan vliegen. Dus 15 dagen gevast en 15 dagen niet. Grappig he dat het gewoon 50/50 is :D

Ik ga 3 weken naar turkije. Ik wens iedereen alvast een hele fijne eid (dat is feest toch)? Bij ons zeg je bayram :D

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wow Roosje wat fijn, geniet ervan!!
    En hele veilige reis gewenst!

Zondag lekker daar van alle hapjes smullen :D

Veel plezier!!

13. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    zo vandaag lekker koekjes gebakken voor suikerfeest en net te horen gekregen dat het zondag. Iedereen nog een fijna laatste dag morgen.

14. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Toch zondag ja?? Wij hoopten morgen :). Hebben nog niks gehoord dat het toch zondag zou zijn, maar ik denk het idd haast wel.

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zondag inderdaad.
    Gelukkig want vandaag geen bakenergie ;) hadmorgen gehoopt en manlief zondag haha, ik wil weer eten ;)

Succes morgen nog in die hitte!

16. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    jaaa morgen!

ik wil iedereen een heel fijn suikerfeest toewensen
    en hopen dat het net zulk prachtig weer mag worden als vandaag! :)

succes nog vandaag!

17. mamazeyad

fijne eid (suikerfeest) allemaal:)

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hey dames
    Hoe was het voor jullie?
    Hier goed hoor. Niet zoals thuis voor mn man natuurlijk, ach ja inshallah volgend jaar.

Heb net zo'n mooie muursticker voor de babykamer gekocht, wou ik even showen aan de juiste doelgroep ;)

Kunnen jullie het lezen? (of is de afbeelding te klein :)).

19. mamazeyad

erg mooi amona:)

Deel Deze Pagina