Je kent het wel. Vroeger zei je over een bepaald iets dat je dat nooit zou gaan doen. Inmiddels ben je jaren verder en heb je het toch gedaan. Of zei je over een regel van je ouders dat jij dat anders zou gaan doen.. en blijk je toch meer op je ouders te lijken dan je dacht. - mijn kinderen zouden altijd tv mogen kijken als ze dat willen. Hebben schermtijd en op=op - ik zou nooit in plaats X gaan wonen. Wil er nog niet dood gevonden worden We konden 4 jaar geleden onverwachts een huur woning krijgen in plaats X en hebben die aangenomen. En inmiddels wil ik hier nooit meer weg! Ik woon hier zo fantastisch fijn
Sta caravan op camping: NOOIT Jaja ik hoef de vakanties foto's niet te tonen sinds er kinderen zijn zeker
@Lotion grappig, ik had juist het voornemen om heel strikt in schermtijd te zijn, maar dankzij de lock downs en het thuis werken heb ik mij daar echt niet aan kunnen houden. @Neuzeke heel herkenbaar, erger nog, deze zomer wordt het een safaritent met eigen sanitair Voor mijzelf ga ik er even over nadenken.
Ja daar lagen we ook al in . Ik heb zelfs een periode gekeken naar een vouwwagen. Mijn man vroeg of ik heel zot werd
Er komt geen roze of glitter bling bling in huis. Ik heb geen zin in een migraine attack bij t openen van een kledingkast en de was doen is al genoeg straf. Goedemorgen moppie, wordt t vandaag perzik, zalm, fuchia, neon, pastel of oudroze? En dan met of zonder glitters?
Ik wilde niet zo dicht bij mn ouders of schoonouders wonen. Nou 3x raden, 3 stappen en we zijn er en ik geniet ervan!
oooh ja dat ook met 3 meiden kan je wel raden dat ik geen roze meer kan zien. Ze zijn vlak na elkaar jarig dus we gaan het dit jaar in 1x vieren. Met heel veel roze, glitters, unicorns en een prinsessen springkussen Heb er nu al zin in
Na D zei ik, dit nooit meer... toen leerde ik M kennen en mochten H en L heel graag komen. Na mijn vorige koophuis zei ik nooit meer een hypotheek te willen en dus geen koophuis (tenzij zelf betaald volledig) rara wat hebben we komende week gepland een hypotheek gesprek. Qua kids verder... D krijgt geen playstation of ander spelconsole als hij die wil moet hij er zelf voor sparen (heeft hij dus wel, en slechts half zelf betaald). De meiden krijgen niet teveel roze, glitters en jurkjes... rara waar hangen de kasten mee vol Ik riep naar aanleiding van een heel oud topic over huisjes wat een behoorlijke rel was gezegd ik koop nooit een speelhuisje voor in de tuin... rara wat staat er in de tuin. Ik zei na D ik koop nooit meer een zandbak... et voilà ook de meiden hebben een zandbak (omdat man dat wilde dus die mag de troep opruimen).
'Er komen geen shirts en truien met die wanstaltige grote prints van paw patrol/mickey mouse etc' Maaahaaaam ik zie een mooie pokemon trui pleeeeeeeaaaaaaaaaaase????????? 'Puppy ogen' Ennieweeee.... de oudste heeft dus nu meerdere shirts met van die grote ninjago en pokemons printen. Maar hij is er zo blij mee. En ik vind ze nog steeds lelijk maar koop ze dus wel Ik blijf wel standvastig als t gaat om van die fugly lampjes schoenen hij droomt dat ook van. Ik wil geen ordinaire disco overal waar hij loopt De jongste heeft gelukkig geen echt eigen smaak ontwikkelt
Mijn kind krijgt geen tablet... Heeftie dus wel. Eigenlijk alleen maar zodat ik zelf gewoon de tv kan gebruiken
Ik zou nooit een ooglidcorrectie oid laten doen zei mijn jonge ik, tadaaa wel gedaan (en heel blij mee). Ik zou nooit als volwassenen gaan beugelen, "zo ga je toch niet rondlopen".. 3x raden wat ik nu in m'n mond heb.. Mijn kind gaat niet veel op gsm of tablet.. nou in de theorie denk ik daar nog hetzelfde over maar in de praktijk..
Ja die van mij. Eigen tablet voor een kleuter, wat idioot dacht de jongere ik. Ennnn toen kwam corona en werd mijn dure tablet ingepikt en dacht ik: nope. Er komt een tablet voor hem Bevalt uitstekend tablet voor de kinderen, met stevige bumper eromheen. Zelfs als de 2 jarige ermee gooit blijft ie heel
Die fugly shoes erger ik me ook kapot aan, maar laten t nou net de enige zijn die (binnen die serie) m'n dochter goed aan kan...Draaaaama voetje. Tig paar uit verschillende kinderschoen speciaalzaken gehad waar de naden ondanks alle zorg en meten ingeprint op d'r voet stonden dat je t stiksel zelfs zag...Hoge wreef, breed bij d'r tenen. Wat ik zo zie kan ik met zoon ook m'n lol op... @Lotion ja die eenhoorns klinken ook bekend. Nu had ik een paardentik, dus daar kan ik nog wel mee leven. Het is net een raafje...ze kan maar beter een goede baan zoeken als t zo blijft want momenteel is t sierraden, tassen, schoenen, luchtjes, make-up én kleren. En ze heeft geen goedkope smaak terwijl ze geen idee wat een "merk" betekend, ze kijkt alleen naar wat zij mooi vindt. Gelukkig doet een stuiterbal t ook nog.
Hier ook...alleen hebben m'n 4 en 2 jarige, buiten opvang nog steeds geen tablet gezien (ik heb er geen in huis). Ook m'n gsm valt nu wel in de smaak bij de jongste. Die moet ik goed weghouden. Maar buiten dat ze prima kunnen swipen en de oudste af ertoe een app mag typen en inspreken, doen ze t nog prima zonder. ik gebruik eigenlijk de tv (in ochtend/avond) juist voor de kinderen om zelf even de dingen te regelen in t (anderhalf)uurtje voor school of voor bed. Antwoord op topic: Ik dacht nooit onverwacht zwanger te gaan worden na een vriendin op jonge leeftijd dat hele gedoe mee te zien hebben gemaakt. Helaas mocht m'n voorzichtigheid niet baten al was ik niet zo jong meer. Ik dacht ook nooit iets fouts te gaan toelaten als een getrouwde man te zullen gaan leuk vinden. Tja.... Ohja ik zou nooit in m'n eentje aan een 3e kind beginnen....nou ik ben heeeeeeel erg in twijfel of ik het niet toch doe.....zucht... Er zijn heel veel dingen die ik nooit dacht te doen, maar wel gedaan heb en waar ik ook trots op ben.
Ik kan alleen maar bedenken dat ik als kind héél hard riep dat ik nooit koffie zou gaan drinken, nooit de krant zou lezen en nooit zou gaan werken. Dat laatste was wel een práchtige kinderillusie trouwens Nieuws lezen doe ik nogsteeds niet echt zoals de meeste mensen dat doen. Maar kan niet zeggen dat ik nóóit een krant heb gelezen. En het heeft lang geduurd voor ik koffie ben gaan drinken, maar zeker sinds we een Tassimo in huis hebben, nu enkele jaren, heb ik de smaak te pakken. Al zullen de échte koffieliefhebbers zeggen: al die smaakjes, das toch geen kóffie! Overigens vind ik Griekse koffie, met van die drab, dus óók heel erg lekker
Nou sinds ik kinderen heb zijn oa kermis attracties niet echt een goed plan, m'n maag draait er van om. Wat denk je, er moet toch iemand met zoon(6) mee en hij wil in de verschrikkelijkste dingen. BTW ik haat ook die verschrikkelijke knipperlicht schoenen maar je hebt van Skechers oa donkerblauwe schoenen met lichtjes die je op verschillende kleuren kan zetten maar geen knipper effect. Zoon heeft ook erg brede pootjes en die vond ik aardig acceptabel.