Op het werk lagen theezakjes met spreuken. Misschien is het een leuk idee hier wat mee te doen? * Pickwick vragen kun je uiteraard ook op Google vinden Als jij je eigen naam kon kiezen, hoe zou je dan heten? Antwoord: Coco
Leuk! Speciaal voor dit topic heb ik een theezakje open gemaakt: - echt geen flauw idee. Ik heet Sabrina en daar ben ik blij mee. "Welke eigenschap zou je willen afleren"?
Welk positief nieuws van deze week is je bijgebleven? Dat het tekenen bij de notaris voor het verhogen van mijn hypotheek om te kunnen verbouwen, probleemloos verlopen is.
Wat grappig. Ik heb gisteren een foto gemaakt van mijn theezakje. Wat hebben wij een goeie ideeën qua topics @Golden1213 Ik denk dat er in het eerste hoofdstuk zou staan dat ik geboren ben in India en dat ik naar Nederland kwam toen ik 2 maanden was en geadopteerd ben door de allerliefste, leukste en mooiste mensen die er bestaan ❤️
Lief van je. Maar het is ook echt waar. Ik denk ook dat ik, doordat ik zo’n lieve moeder heb (en een geweldige vader had), nooit heb willen zoeken naar biologische familie. M’n ouders wel hoor. Die hadden liever gisteren dan vandaag gaan zoeken naar m’n biologische moeder, maar van mij hoeft dat niet. Ik ben nu 40 en als ze nog leeft, zou de vrouw die me gebaard heeft nu 51 zijn. Ik heb de behoefte niet om iemand te ontmoeten die me op 11-jarige leeftijd op de wereld zette. Goh, ik denk dat dat in het laatste hoofdstuk zou staan
jeetje wat een heftig verhaal! Ik wist dat je geadopteerd was, maar dat je biologische moeder pas 11 was schokt me. Fijn dat je zulke geweldige ouders hebt mogen krijgen!