Thnx, ja waarschijnlijk overdrijf ik een beetje. Ben gewoon best bezorgd. En idd, als ik bang ben voor de gezondheid van mijn beebje of van mezelf dan mag ik idd het vasten verbreken. Maar ja... wat is dan de grens he? Haha tsja khayr inshaAllaah. Ik vertrouw er op dat Allaah subhana wa ta'ala mij die grens wel laat zien. @namoli; ziet er heerlijk uit! Ik wou ook bijna ttortilla maken maar uiteindelijk gekozen voor een groente soepje en marokkaanse macaroni, recept van ellouisa. Met een lekkere frisse salade. Heb vandaag ook erge dorst! Bijnaaaaaaa dinertime!
Aza, lastig hoor, ik zou er denk ik toch voor kiezen niet te vasten als ik zwanger zou zijn maar ik kan me je dilemma's goed voorstellen. Namoli, lekker! Ja dorst! Ik had zoveel dorst vandaag pfff en morgen nog een keer die warmte. Nou ja gelukkig ging het met mij wel beter dan gisteren dus elhamdulillah. Heb gewoon gevast en net even de kraan leeggedronken haha. Wij hadden op tafel Turkse linzensoep, een restje dolma's, salade met Turkse witte kaas, restjes pizzabroodjes, citroencake en fruit. Heerlijk was het.
Ohh, dat vroeg ik mezelf ook telkens af; wat is nou de grens.. Ik vond dat ik niet moest overdrijven ofzo totdat mijn man zoiets had van niet zo moeilijk doen, als het niet gaat dan gaat het niet en als het niet goed voelt kun je er ook niets aan doen. En ja, eigenlijk had hij wel gelijk. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen! Die teotilla ziet er heerlijk uit hoor! Toch een behoorlijke maaltijd lijkt mij. Ik zeg wel even hoi op insta, Eylem!
Goedemorgen! Gisteren het zwaar gehad en het leek er even op dat ik het niet vol ging houden,uiteindelijk wel gelukt. Vandaag nieuwe dag, ben alweer aan het werk. Laatste dag zo vroeg volgende week werk ik de avonden voor de iftar aan. Vallen jullie ook zo af? Ik ben sinds zondag nu 3kilo afgevallen!
Lovely83; alhamdoulilah, fijn dat het je gelukt is..het zijn lange en nu ook warme dagen. Ik ben vrij en houd me dus rustig. Heb er geluk mee. Ik vast vanaf vandaag mee, en als ik af zou vallen, zou dat een mooi cadeautje zijn (nog wat zwangerschapskilootjes) Wat gaan jullie maken? Hier sowieso een pan Harira, heb nog shebekia in overvloed.. en denk daarnaast wat kleine hapjes en een frisse salade.
Wij hebben nog aubergine salade over en stoofpotje met okra's. Ik maak alleen nog foel (bonengerecht erbij) en een fruitsalade. brightness ik moest sowieso nog wat kilo's eraf dus komt hier ook alleen maar goed uit! Nu hopen dat het er ook af blijft.
Ik vast vanaf vandaag een weekje niet mee...menstruatie... Maar ik zal het niet laten om mijn kookkunsten nog te tonen hoor
Graag Namoli, ik geniet van je foto's haha. Kook je trouwens altijd Marokkaans of ook wel eens Belgisch (al heb ik niet echt een idee wat nou typisch Belgisch eten is)? Geen idee of ik ben afgevallen, maar dat jullie zijn afgevallen laat maar eens zien dat dat verhaaltje van na 's avonds 7 uur niks meer eten echt een mythe is haha.
net klaar van een ochtendje werken wat was het warm straks badje opzetten voor mijn zoontje en vooral niet teveel doen vandaag. vanavond maak ik een fruitsalade, heb nog loempia's over en halen we vers turks brood met soep
Ik ben geloof ik ook al wat afgevallen maar dat is meer dan welkom haha. Mijn man is al 5 kilo kwijt. Ik weet nog niet wat ik vanavond doe. Er is nog genoeg linzensoep over dus dat sowieso maar wat ik erbij maak, nog even no clue.
Ik vast nu niet mee en wil eigenlijk met de kids buiten de deur gaan eten. Dit doe ik eigenlijk nooit in de ramadan omdat ik het niet vind kunnen dat anderen die wel aan het vasten zijn mij zien eten. Maar wat vinden jullie hiervan?
Ik zelf doe dat ook niet zo snel Damali, misschien achter in een hoekje gaan zitten ofzo Ik kwam net ergens de ramadan-smoothie tegen, hebben jullie daar wel eens van gehoord? als je het googled, kom je hem gelijk tegen. Hebben jullie nog ideeën voor het eten vanavond? heb eigenlijk helemaal geen zin in warm eten met dit weer, maar eet ook al de halve week pasta salade haha
ik kook eigenlijk bijna nooit marokkaans...dat kan ik niet echt. Ik kook eigenlijk gewoon waar ik zin in heb "meestal" gezond Vandaag op het menu opgevulde aubergine met kip en rijst en wat salade ik post straks een fotootje als het gelukt is tenminste haha
ik haal trouwens heel wat inspiratie op de site van Start 2 eat maar ik pas deze dan aan aan mijn voorkeur zo eten we toch gezond en veel groenten en fruit
Ik volgde jou ook op instagram, maar kan je al maanden niet meer terug volgen. Je hebt/had altijd heerlijke receptjes en dingetjes, maar ik volg je nu een beetje via hier en wat zusters die jou wel hebben delen wel eens wat haha.
Oh wat gek? Mijn account is niet veranderd en ik heb bij mijn weten niemand verwijderd....Je mag me gewoon volgen hoor (geldt ook voor anderen) @melikemeike mijn account is wel prive maar ik accepteer in principe alle (actieve) accounts