Lekker namoli! Groenten, gehakt en kaas zie ik? Ik hou het vandaag simpel: gegrilde köfte uit de oven (staan al klaar in de koelkast), maissalade met groene kruiden, yoghurtdip en gebakken aardappeltjes.
Oeh, ziet er lekker uit! Ramadan maakt me een beetje lui, eet al vanaf het begin bij schoonmoeder, hahaha. ) Vind het trouwens wel heel fijn met Ramadan dat je niet de hele dag met eten bezig bent. Heerlijk rustig. Hoe gaat het met de vastenden hier? Het was hier vandaag erg benauwd!
Ziet er heerlijk uit namoli ma shaa Allaah! Hier vanavond soepje van de buren en verder even kijken. Heb gekeken maar kan je nog niet volgen Eylem.
Wat gek! Ik heb je net opgezocht adhv je insta naam en heb toegang gevraagd, neem aan dat als jij mij accepteert je vervolgens ook bij mij toegang kan vragen...gek hoor!
Ma sha Allaah die aubergine ziet er heerlijk uit. Hier me eerste dag en het gaat goed, hele dag druk bezig geweest. Vanavond in sha Allaah Harira (en toebehoren) en broodjes gezond en kipcurry. Lekker simpel. @eylem; Like your food, hoe maak jij yoghurtdip?
Nee geen gehakt maar kip verder nog het binnenste van de aubergine in stukjes, ui, paprika, champion, rijst en erwtjes
Ik zie het Aylem, ja mijn IG doet wel vaker raar! Mensen unfollowen of heb ik ineens volgers erbij. Heb je geaccepteerd!
Ik gebruik verschillende samenstellingen afhankelijk van wat ik in huis heb. Basis is altijd Turkse yoghurt met zout. Vandaag had ik er fijngehakte verse dille en fijngehakte platte peterselie door, gedroogde munt en pul biber (pepervlokken). Superlekker. Het kan ook heel simpel met alleen munt en pul biber. Een fijngesneden bosuitje erdoor is ook ontzettend lekker maar niet handig als je man nog naar het taraweeh gebed gaat haha.
Dit was nog mijn slaatje van gisteravond dat ik voor mijn man had gemaakt... Vanavond op de menu linzensalade met tonijn
Eylem ik heb voor het eerst eens op je blog gekeken...alvast proficiat!! lekkere recepten met foto en vooral leuk geschreven. Uw citroencake is het eerste dat ik ga uitproberen mss straks al
Leuk Namoli! Hier is mijn verkoudheid op mijn keel geslagen, hoestbuien en geen stem, erg handig maar niet heus!
Mmm heerlijk, ben gek op Tzatziki/cacik en vrijwel alle yoghurt achtige sausjes.. en ga het op jou manier ook eens uitproberen! Zonder het bosuitje dan
Vanavond bij een vriendin eten, heb sowieso nog een halve pan Harira, en verder denk een lekkere goed gevulde pasta salade ernaast.
Salaam aleykoem dames, Wij doen dit jaar ook mee met de ramadan en wij vasten alleen in het weekend en op vrije dagen. De niet gevaste dagen gaan we inshaAllah inhalen. Moge Allah ons helpen met de ramadan, vooral met de warme weer.