Hi dames, Ik ben 25 jaar jong en 17 weken zwanger van ons eerste kindje. Buiten contact op fora lijkt het me ook erg leuk om wat meer persoonlijk contact te hebben met meiden die ook zwanger zijn of zwanger willen worden. Dus over zwangerschap maar ook over ons gewone leven als jonge vrouwen Dit het liefst via whatsapp of Skype, maar email zou ook kunnen. Iemand interesse?
Hoi! Dat is ook een beetje waar ik naar op zoek ben merk toch vaak wel wat terughoudendheid op fora. Logisch natuurlijk, gekken zitten ook op het internet. Maar goed, ik ben ook 25 jaar en heb een dochter van bijna 6 Vind het soms wel lastig om jonge mamas te vinden. Met schoolplein ouders merk ik toch vaak wel een afstand. Dusss.. ik sta er wel voor open om op een andere manier mensen te leren kennen.
Hallo meiden. Ik ben 27, 1 dochter van 3,5 jaar oud en zwanger van de tweede. Sluit me graag bij jullie aan
Hoi Ik heb ook interesse in contact. Wat dacht je van facebook? Ben zelf 27, maar heb jonge vrienden en mijn vriend is 6 jaar jonger. Onverwacht zwanger geworden en voel me best wel eenzaam eigenlijk.
Hey meiden, Ik zie dit bericht nu ook staan. Ik sluit me graag bij jullie aan. Ben 30+1 van ons eerste kindje, een meisje! Ben 20 jaar en vriendlief is 25. Ik zou graag wat privé berichten willen krijgen. Hoe wordt het contact nu gehouden? Ik zou mail wel prima vinden? Liefs. xSimone
Hoi Simone. Lijkt me leuk in contact te komen. Ik heb nog geen contact met de meiden van dit clubje gehad.
Hallo allemaal, Mij lijkt het ook leuk om in contact te komen met andere meiden. Ik ben 25 jaar en momenteel 29 weken zwanger. Ik woon in Almere. Groetjes !
Hoi het lijkt mij ook erg gezellig omdat ik weinig mamas ken. Helaas wonen jullie erg ver ik woon in omgeving gouda.
Hoi allemaal, het lijkt mij ook erg leuk om met andere meiden in gesprek te komen. Voel me toch een beetje alleen hier in de buurt. Ik kom uit Aalsmeer. Maar misschien ben ik iets te oud . Ben 30 en zwanger van mijn 3e kindje. Ik was 23 toen ik de eerste kreeg en 25 toen ik de 2e kreeg .