Hooi, Voor mij en veel andere dames hier op zw pagina is het weer bijna de vastemaand ramadan. Mag hier nou wel of niet een topic over worden geopend om elkaar een fijne tijd te wensen enz. ? Zou jammer zijn als er een topic over mag en de na 2 weken ofzo weer op slot gegooid word omdat er een discussie moe onstaan over hoe slecht sommige de ramadan wel niet vinden. Misschien dat er daar over een duidelijke afspraak kan worden gemaakt zodat degene met een goede intentie een leuk ramadan topic kunnen hebben? Groetjes hooyo shimbir
oh bijna is het weer zover dan wil ik vragen of het beheer de reacties van eventuele relschoppers gewoon wil verwijderen ipv ons topic te sluiten.
Ik neem aan dat als jullie over geloof (Ramadan is onderdeel van de Islam) praten dat het dan mag, discussies mogen niet. Je mag immers ook praten over de doop of communie van je kind.
Kan mij een slachtfeest topic herinneren wat gesloten werd, omdat topics over geloof niet toegestaan waren. Nu maakt mij dat allemaal niet zo uit! Kerst is officieel ook een feest vanuit een geloofsovertuiging.
Volgens mij staat in de regels dat over de Ramadan wel mag, zolang het respectvol blijft (en dat hoop ik voor jullie, want vind dat zo lullig elke keer..).
1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina.nl een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd. Uitzondering op deze regel zijn de religieuze feestdagen en de ramadan. Let er wel op dat deze onderwerpen niet uitlopen op discussies op basis van religie. Ook dan zullen ze gesloten en/of verwijderd worden.
Leuk dat hierover een topic word geopend. Ik volg het mee. Ben katholiek opgevoed, maar vrienden van ons zijn moslim en volgen gedeeltelijk de Ramadan. Wil er ook wel meer over weten. Succes aan degenen die meedoen.
Een topic over de Ramadan is zeker wel toegestaan. Dit staat ook netjes beschreven in de regels van zwangerschapspagina.nl 1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina.nl een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd. Uitzondering op deze regel zijn de religieuze feestdagen en de ramadan. Let er wel op dat deze onderwerpen niet uitlopen op discussies op basis van religie. Ook dan zullen ze gesloten en/of verwijderd worden.
Dat is ook een heel goed idee...mnsen die er niks mee hebben zullen er dan ook niet komen... Wel zo relaxed
Wou ik ook voorstellen, zullen we een besloten club maken? Zou jammer zijn als sommige weer eens het fatsoen niet hebben om het netjes te houden en daarom het topic weer zou moeten sluiten.
Ik doel idd meer op of dat negatieve reacties evt kunnen worden verwijderd ipv het topic word gesloten. Een besloten club lijkt me toch een beetje jammer alg dat zo moet. Topics over kerst/pasen enz hoeven toch ook niet besloten te zijn. Ik vind dat een ramadan topic gewoon moet kunnen....net zoals een kerst topic kan.
Denk dat beheer dan heel lang bezig is met negatieve reacties verwijderen. Ik doe er zelf niet aan maar alvast 'succes' dames.
Ik zou een besloten club jammer vinden. Zelf doe ik niet mee maar ik vind het wel een interessant onderwerp.
toch vind ik het stukje van de regels niet helemaal fair. het is toch wel gebleken dat er een aantal zijn die geen respect kunnen opbrengen voor een ander zijn geloof. en die juist gaan zitten rellen zodat het topic gesloten word.
Idd en daar ben ik wel een beetje klaar mee want voor de meiden die gedurende dese speciale maand een leuk topic willen hebben word t elk jaar voor verpest. Ipv dat de verpesters worden aangepakt gaat t topic op slot en dat vins ik jammer. Ik hoop dus echt dat daar wat op verzonne ka worden door t beheer?
Degene die niks met ramadan hebben moeten zich gewoon afzijdig houden. Laat degene die er over willen kletsen hun gang gaan. Het is geen topic om te discussiëren, respect hebben voor je omgeving!