Wat is jullie hobby?

Discussie in 'De lounge' gestart door beschuitje, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Al een tijdje ben ik op zoek naar een leuke hobby. Ik werk 5 dagen per week fulltime voor de klas dus ben door de weeks overdag niet veel thuis. Ik rij geen auto dus ben aangewezen op mijn fietsje, ik kan dus niet overal heen. Het zou mooi zijn als het een hobby is die ik thuis kan doen, maar ja aan de andere kant...
    Het liefst wil ik ook meteen leuke nieuwe mensen leren kennen. Ben op zoek naar leuke vriendinnen..( ik ben best lastig sorry:))
    Ik ben sinds kort in de weer met cupcakes bakken en versieren, maar ja das weer niet echt goed voor mijn lijn hahaha...Ik vind het wel helemaal geweldig om te doen.

Vertel me ...wat doen jullie om de tijd te verdrijven of lekker bezig te zijn?? En ik hoop dan natuurlijk dat er een tip voor mij bij zit ???!!! :D

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ben de laatste 2,5jaar veel bezig met naaien. Maar goed dat moet je leuk vinden en zin in hebben! En je leert er niet echt mensen door kennen (tenzij je op naailes gaat natuurlijk). Maar naaien is voor mij pure ontspanning in mijn eentje!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik wandel hele einden met de hond, kom zo allemaal mensen tegen en het is goed voor de lijn.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Misschien een leuke sport gaan doen om mensen te leren kennen? Pilates vind ik bijv. erg leuk.

En misschien zijn er wel clubjes mensen bij je in de buurt die samen cubcakes willen bakken.

Ik vind het zelf erg leuk om met foto's in de weer te zijn, maar daar leer je niet zo snel mensen mee kennen (of je moet een cursus fotografie gaan doen)..

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Mijn grootste hobby is autotuning, lekker aan mn auto sleutelen, alleen of met vrienden, regelmatig naar meetings/evenementen en shows.
    Waar je dus veel onder de mensen bent.
    Maar goed, niet iedereen houd daar van ;)

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    mijn hobby is schilderen

7. lea

lea Fanatiek lid

vanallesennogwat, ik haak, naai, brei, borduur, ga sinds kort naar sportschool.. het zijn trouwens allemaal 'zittende' hobby's waar je geen mensen mee ontmoet, maar wel leuk om te doen!:D

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier hetzelfde! Ik vind het erg leuk om kleertjes te maken voor Isabelle, en soms ook voor Milan of mezelf.

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    #9 Ckialita, 4 jul 2011
    Laatst bewerkt: 4 jul 2011
    Haken, naaien en borduren. Haken doe ik sinds een maand of 4, ik ben bezig aan een granny-square deken. Erg leuk en ontspannend. Naaien doe ik heel soms, en dan vooral kadootjes. borduren doe ik ook graag, ik ben bezig met een lap van 40x40 cm die heel mooi wordt.

En ik zit veel achter de pc, te forummen. Daar leer ik ook veel mensen kennen ;)

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mijn moeder kan heel goed naaien en kleding maken , misschien moet ik eens bij haar in de leer gaan hi hi x

11. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik heb een paardje, das hobbie nr 1.

Mijn hondjes laat mijn man uit :p

Verder schilder en teken ik. Maar niet vaak meer, omdat ik nu ook freelance websites bouw, en design (logo's huisstijlen e.d.)
    Daar heb ik ook mijn opleiding voor gedaan, dus ben eigenlijk wel blij dat ik weer in die richting bezig ben (illustratie en grafisch vormgeving)

12. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Fotografie, games (ik speel nu Rift), drummen.

13. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

buurten met mensen (zeker nu ik kinderen heb, krijg je toch sneller aanspraak van andere mensen).
    zwemmen, wandelen, forummen, games spelen.

14. Mayon

Mayon Niet meer actief

Naaien, scrappen, legpuzzels 1000 stukjes, lezen

15. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Yoga & Hockey

16. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    mijn hobby is sinds enkele maanden haken, ik was ook al jaren op zoek haha iedereen leek en hobby te hebben behalve ik. Ik vind het heel leuk en is zelfs verslavend. Ik zie mezelf echt iedere keer weer beter worden, dat is ook leuk natuurlijk anders houd je er snel mee op.

17. Lissymar

Lissymar Lid

15 jan 2011
    96
    0
    0
    Leerkracht in het vmbo
    Ik doe aan haken. En ik lees graag. Maar het leukst vind ik het maken van teddyberen.
    Deze heb ik voor mn vader gemaakt.

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn grootste hobby is geld uitgeven! :p

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ga regelmatig 25 km fietsen of 15 km wandelen,heerlijk!

20. Only me

Only me Niet meer actief

Ik maak muurschilderingen en schilderijtjes. Van portretten tot en met Disney-figuren of andere dingen.
    Daarnaast hou ik van hardlopen en wandelen, en als ik echt een moment voor mezelf wil, sluit ik me boven op in mijn bibliotheekje :)

Deel Deze Pagina