Hey allemaal, Ik heb dus een vraagje Hoe voelt pijn op de borst , van je hart, nou eigenlijk? Want ik ben pas naar de huisarts geweest hiervoor, ze heeft de boel gecheckt en alles goed, ze dacht aan een spier. Ik voel het dus vaak rechts, maar een enkele keer ook links, meestal bij een bepaalde beweging. Verder voel ik me dn niet zwak of beroerd of iets. Vraag me alleen af hoe het dan eigenlijk voelt als het wél van je hart is? Zit het dan zegmaar onder je behabandje of daarop, of juist hoger? Volgens haar is dat echt een drukkende pijn, in het midden die uitstraalt naar links, arm, kaak, etc aan die kant. Ik voel meer een soort kort steekje/kramp, niet eens heel heftig ofzo, maar meer het idee dat het in dat gevarengebied is zegmaar vind ik eng . Ervaringen?
Indd een drukkende pijn op je borst alsof er iemand op zit zit ook niet op een plek maar vaak echt je hele borst die dan een drukkende pijn geeft. De pijn straalt vaak uit naar je linker arm. Wat jij beschrijft klinkt idd eerder als een spier die niet goed zit of het kraakbeen wat tussen je ribben zit.
Thanks! Ja ze zei ook: als het van je hart is, is het meestal bij inspanning en emotie. Terwijl het bij mij gewoon random is!
Als het volgens mij je hart is dan merk je het wel hoor. Dat lijkt me niet het soort pijn wat je snel vergeet. Hier overigens ook vaak pijn op de borst. Meer mijn tiet. Ik heb mastatopie ofzo (weet even niet hoe ik het schrijf) en dat kan dus wel eens pijn zijn vanaf mijn eisprong tot aan mijn ongesteldheid.
ja dat zei ze tegen mij ook, ze zegt: als je het aan je hart heb, kan je echt niet zomaar 30 kilometer fietsen (wat ik vertelde dat ik regelmatig doe) en ook niet hardlopen. Dus dat stelt mij weer gerust. Partyrocker zou ik dat niet ook hebben? Hoe voelt dat precies? Ik zit nu ook rond mn eisprong en nu voel ik het dus weer af en toe