De rode jeweetwel kater heet Leo. Hij is erg ziek geweest, alvleesklierontsteking. Gelukkig gaat het nu veel beter. En de andere is Lady, onze ouwe chagrijn!
Onze aangewandelde poes! Inmiddels is ze al een aantal maanden bij ons! Pebbles: Bekijk bijlage 614636 Ze ‘duimt’ altijd als je haar aait, sabbelt ze heel fanatiek op d’r pootje, zo schattig. Bekijk bijlage 614635 En Dotje! Onze Franse bulldog Bekijk bijlage 614637
Wat een leuk topic! Hierbij foto’s van mijn pluizenbabies. Het zijn een broertje en zusje uit hetzelfde nest.
Wat een mooie pluizenbabies wat voor ras? Offtopic: ik zie dat je ook een babyboy krijgt wat leuk! gefeliciteerd!
Bekijk bijlage 614652 Bekijk bijlage 614653 Onze kater, 9 maanden en onze hond van 11, die maar niet stil wil liggen voor de foto. We hebben nog een kat, maar ik weet even niet waar hij uithangt.
Hier woonde hij nog binnen. Hij woont nu buiten in zijn ruime ren. En als zijn mannelijkheid is aangetast dan komt er een vrouwtje bij.
Het zijn Britse kortharen, silvershaded point vacht. Off-topic: JAA een kleine man heerlijk he! Jou ventje doet het ook goed zie ik!
Ik ben momenteel met onze hond van 1.5 jaar oud op stap. Helaas krijg ik de foto niet terug gedraaid.