Rambam

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Chilleke, Jan 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wie heeft gekeken?!

Echt onvoorstelbaar! Wel erg hard erom gelachen, maar ohoh wat een triest gedoe eigenlijk😣

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Toevallig weer eens zitten kijken. Heel erg... maar ja ze bevestigen nu gewoon wat eigenlijk overal al bekend is.

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Waar ging het over dit keer? Ik heb het gemist, was het de moeite waard? :)

Liefs,

4. Valerica

Valerica Actief lid

May 26, 2015
    127
    0
    0
    Verpleegkundige
    haha ja was echt grappig :)
    Het ging dit keer om schilderijen van Herman Brood die vervalst worden maar waar zijn voormalige manager wel een echtheidscertificaat voor geeft. Maar zoals iemand anders al schreef is dit wel al bekend. Beetje jammer voor de nabestaanden van Herman Brood dat die manager er zo mee omgaat.. En jammer voor de mensen die menen dat ze een echte Brood thuis hebben hangen haha.

5. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik heb gekeken met een mix van plaatsvervangende schaamte en lol. Wat zul je balen als je zo'n ding aan de muur hebt hangen :D

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Herman liet ook andere mensen meehelpen aan zijn schilderij en zette zelf zijn naam eronder. :D

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Kijkt iemand dit toevallig? Ik ben best in shock dat je zo simpel een dyslexie verklaring kan krijgen :$

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ernstig he! Echt heel raar

9. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik heb hem opgenomen, ben benieuwd!

Liefs,

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oh ik ga nog even kijken. Ik heb hem zelf ook redelijk makkelijk gekregen maar goed heb er ook wel echt last van in de snelheid van werken. Tentamens kreeg ik zelden op tijd af. T zijn wel dure krengen trouwens.

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nou ja kennelijk zit daar dus verschil in, je kan het kennelijk over ds telefoon regelen voor een ander...

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik vond dat van die kamermeisjes ook best schokkend trouwens:$

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,121
    5,041
    113
    Female
    Ja, ik ook..

14. Twinkk

Twinkk Actief lid

Jan 27, 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik moest bij de aflevering over kamermeisjes aan mezelf vroeger denken. Ik heb, iets van, 15 jaar gelden ook hotelkamers gepoetst als bijbaan. Gelukkig niet op deze manier met zo'n quota. Dat ging gewoon per uur. Gelukkig maar, want ik ben niet zo'n snelle :p.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja en zogenaamd alleen de 4 grootste ketens.....Niks van waar, ook bij de kleinere hotels is dit zo. Heb het zelf een week gedaan en ben er toen mee gestopt, om deze reden dus. En als je het dan ook niet goed genoeg had gedaan, werd je nog uitgekafferd ook (collega van mij).

Maar dan mag Rambam ook wel eens de uitbuiting van Poolse en Tjechische werknemers onder de loep nemen, incl het niet nakomen van bepaalde wettelijke regelingen zoals verlof opnemen bij een zieke partner. Het lijkt allemaal zo top geregeld in Nederland, maar dat is het niet. Maar je moet nu eenmaal je mond wel houden, anders krijg je je ontslag. En daar zit niemand op te wachten in de crisis :x

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik ben best snel in de schoonmaak, heb best wat ervaring, maar zo snel als wat zij moeten is gewoon belachelijk.
    Ik geloof trouwens zo dat dit ook bij kleinere hotel ketens gebeurd hoor!! Schandalig vind ik het.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Jeetje wie heeft gekeken? Ik vond het Dolfinarium al niks maar nu ik dit gezien heb... wat in en in triest hoe ze die dieren houden..
    Hoop echt dat mensen er gewoon niet meer heen gaan.

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Normaal ben ik niet zo heel erg oordelend over dierentuinen, mits ze gewoon een goede, grote leefomgeving hebben. Dit vond ik echt intens zielig.

19. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Wist al een beetje hoe het er daar aan toe ging door m'n stage.
    Het is vreselijk, zulke intelligente dieren die eigenlijk meer nodig hebben dan dit. Ben erg benieuwd hoe het Dolfinarium hier op gaat reageren 😉

20. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Het schijnt dat mensen in Harderwijk de dolfijnen 's nachts horen 'huilen'. Overigens kunnen ze net zo goed er een grote speeltuin van maken en die arme dieren vrijlaten. Er rennen alleen maar hyperactieve, patat etende kinderen rond die een schoolreisje maken en in de speeltuinen bivakkeren. Het roggen-aaibad is ook al ontzettend zielig. Een hels lawaai wegens schreeuwende kinderen in zowel het roggenaaibad als de dolfijnenshow lijkt mij enorm stressvol voor die beestjes.

Share This Page