Ik heb al sinds een poosje dat mijn schaambotje opeens heel "diep"ligt.. ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Het lijkt daar wel gezwollen ofzo, of dat er opeens een dikke laag vocht of vet omgeen zit.....het doet verder helemaal geen pijn hoor ofzo.. maar ik vroeg me gewoon af of dit normaal is, of dat iemand het herkent?
Hoi, Dat ontdekte ik afgelopen week ook bij mezelf. Lijkt wel of er een extra vetlaagje overheen zit ofzo inderdaad. Zal wel weer goedkomen na de bevalling zullen we maar denken, toch ? Groetjes Willes
Ik ben nog maar kort zwanger, maar had hetzelfde idee. net of zit er een laagje vet overheen. Dacht al dat ik dingen zag die er niet zijn...
Hmm daar heb ik geloof ik nog geen last van. Misschien wel onbewust maar ik heb het nog niet gemerkt. Wel vervelelnd lijkt mij. Liefs nance158
@nance158: nou nee vervelend vind ik het niet hoor, maar volgens mij was het dus eerder niet zo Maar gelukkig ben ik dus niet de enige , het zal wel weer wegtrekken na de bevalling
Ja vroeg het van de week ook aan mn man. Kan mn venusheuvel zeg maar dik 2 a 3 cm indrukken! Hou geen vocht vast, maar mn doos lijkt wel een michilinpoppetje haha.
haha had het in mijn eerste zw.schap ook en ik kan je verzekeren dat dat na de bevalling idd weg is. mejon