Pffff.... ik weet dat het erbij hoort maar ik ben de laatste tijd echt ZOOOOOO vergeetachtig dat het echt niet leuk meer is Eergisteren was ik opeens m'n pincode vergeten (ik gebruik hem al 3 jaar ofzo!) , en verder heb ik gewoon maar liever dat niemand mij iets vraagt want ik herinner me het vaak toch niet! En verder kan ik me in een gesprek totaal niet meer concentreren, ik kan niet goed luisteren naar een lang verhaal van iemand, ik maak meer fouten in m'n werk, ik heb gewoon steeds het gevoel dat ik heel moe ben in m'n hoofd. Gelukkig weet ik dat het wel weer overgaat, maar ik vind het echt wel heel erg lastig hoor! Ik had het niet zo extreem verwacht! Voel me echt soms een domme koe zo... blij dat ik m'n hart hier even kon luchten
haha klinkt me bekend in mijn oren ...word ook wel zwangerschapsdementie genoemd ......heb er helaas ook last van ...
Hihi.. jij bent nog aan het begin van je zwangerschap, toen had ik het ook wel, maar het is nu VEEEEEEEEL erger!
Nu al? hihihih. Dat wordt nog wat straks Ik heb er nog helemaal geen last van en ik hoop zo graag dat dat zo blijft, want het lijkt me inderdaad geen pretje, vooral wat je werk betreft. Ik heb een baan waar ik heel scherp moet zijn, en zeker niet vergeetachtig. Ben van plan om tot 36ste week door te werken en hoop dat de dementie mij niet treft anders wordt het helemaal niks op mijn werk. Maar goed, ik heb er helaas niets over te zeggen. Gelukkig ben je al bijna op het einde en ben je over een aantal weken hopelijk weer helemaal jezelf! groetjes, kiwi
Pfff breek me de bek niet open! Tegenwoordig schrijf ik meteen alles op zo'n whiteboard die we in de keuken hebben hangen. Vertel sommige dingen meteen aan mn man, het liefst per sms, want anders weet ik het gewoon niet meer. Heb laatst meer dan een 1 uur gezocht naar de dvd van de pretecho, lag ie gewoon op de tv! Vreselijk...
Had er al last van voor de zwangerschao Ben zo'n lopent vergiet weet je wel. Maar nu...zit er tussen de gaten geen vergiet meer ofzo En ben nog net niet op de helft...dus dat word wat! Ben blij dat mn kinderen redelijk zelfstandig zijn...dus gymtassen enzo worden niet vergeten gelukkig. En ouderavond briefjes vul ik meteen in en stoppen ze meteen in de tas. Dus dat komt ook nog goed. Paas ontbijtjes waarbij ze een ei mee moeten nemen is ook nog net goed gegaan (mede dankzij oplettende papa) En de rest ...tja...jammer dan...zie ik over +/- 20 weken wel weer
Ik heb er sinds kort ook last van. Vooral met telefoonnummers enzo is het lastig. Die vergeet ik nu dus steeds, terwijl ik voorheen ongeveer alle nummers uit m'n hoofd kende. En dat van die pincode had ik laatst ook al, na even nadenken wist ik 'm gelukkig wel weer. Was laatst trouwens ook al m'n postcode ineens vergeten (moet er wel even bijzeggen dat ik hier pas 3 maanden ofzo woon). En verder is het erg lastig met tentamens. Ik ken leren wat ik wil, maar ik kan het gewoon niet meer onthouden. Heb daarom maar besloten nu even geen tentamens te maken, want het kost me teveel tijd, en ik haal ze zo toch niet. Nu maar hopen dat het snel weer over gaat!
Ja ik herken t ook, erg vervelend op mijn werk. Er zit normaal heel veel info in mijn hoofd en er komen altijd veel mensen me dingen vragen, maar ik weet gewoon heel vaak weinig tot niks meer ook afspraken moet ik echt opslaan in mijn telefoon met alarmfunctie aan, terwijl ik normaal nooit dat soort dingen vergeet Ook pincodes en wachtwoorden zijn een ramp...
hier ook hoor, weet soms echt niet meer naar wat ik liep te zoeken, sleutels kwijt ed gebeurt me ook steeds regelmatiger.. pfff...
Ben al wat vergeetachtig en chaotisch van mezelf, dus zal wat met me worden straks... Succes allemaal!
MMMMM komt me bekend in de oren naar de supermarkt lopen voor iets specifieks omdat e het vergeten bent en nog zonder thuis komen (en dat is pas 1 voorbeeld)
Ik haal al de hele week alle namen van iedereen door elkaar.. Ik noem iedereen bij een verkeerde voornaam terwijl ik hier toch echt nooit last van hebt haha!
ik heb er ook last van...ben al 2x gebelt door m'n werk dat ik dienst had (ze kunnen er gelukkig wel om lachu...en ben toch met 5 minuten op het werk)...maar ga tegenwoordig nergens meer heen zonder agenda...schrijf gelijk alles op. M'n agenda heeft nog nooit zo vol gestaan als de afgelopen paar weken
hahahaaaaa, precies wat ik ook doe.. Kom ik thuis met allerlei koekjes en chips maar ondertussen is er geen afwasmiddel om af te wassen of vuilniszakken om in de pedaalemmer te doen..