Precies. Ik heb ze dus van Prowin. Er schijnt wel wat verschil in de doeken te zitten met hoe nat je ze moet maken en hoeveel ramen je kunt doen met 1 doek.
Wij hebben een karcher. Hier streeploos tenzij ik zelf iets fout doe. Aan de doeken begin ik niet. Wij hebben teveel ramen daarvoor.
Het lijkt mij ideaal maar best prijzig. Als ik dan voor al onze ramen een paar doeken nodig heb poeh .
Hoeveel ramen heb je? Want je kunt er veel ramen mee doen. Je vouwt ze gewoon steeds net om. En na gebruik ‘hop, de wasmachine in... en klaar’.
Ik gebruik 1 setje voor het hele huis (15 flinke ramen binnen e buitenzijde). Gaat prima (boven doe ik overigens minder vaak dan beneden).
Ik heb zo'n raamopzuigding van Leifheit waar ik erg tevreden over ben. Soppen en dan erna het water opzuigen met dat ding. Evt randjes/hoekjes veeg ik na met een droge theedoek. Ramen wassen wordt er leuker van
Ik ben erg tevreden over de Kärcher, zijkanten en streepjes maak ik droog met een theedoek of hydrofieledoek.
Gewoon met microvezeldoeken voor glas en ook met zo’n doekje nadrogen. Ben ook een ramp met ramen dus de binnenkant 1x per half jaar of zo en voor de buitenkant een glazenwasser.
Die doeken lijken mij echter geweldig. Maar voor hoeveel geld zou ik dan wel niet spullen moeten kopen? Ik heb enorme ramen en het lijkt mij dat die droge doek wel echt droog moet zijn. En gaat de werking van zo’n doek niet snel verloren zodra je hem met verkeerd wasmiddel perongeluk wast doordat hij perongeluk bij de gewone was mee is gegaan?
Hoe heet dat precies? RAmopzuig ding ken ik niet haha. Dit heb ik denk ik ergens gezien namelijk. Leek mij ideaal.
nee hoor kan gewoon met de normale was mee. Je mag alleen geen wasverzachter gebruiken dan kan je ze helaas weggooien. ik gebruik 1 droge doek voor de beneden verdieping. Heb 2 grote ramen en 2 middelgrote ramen + raampjes deuren/buffetkast. En dat gaat prima. Je ramen zijn ook niet kletsnat als je hem zeemt. Anders red je het niet nee.
Hier ook veel glas en gebruik voor de binnenkant Jemako Ben wel 2 droogdoeken nodig want anders red ik het niet in 1x Buitenkant doet Mn man gelukkig, hij doet het liever op de oude wetse manier, gaat wel sneller moet ik zeggen.
Ik vul mijn emmer met water en spiritus. Pak een spons en doe de ramen af. Droog na met een hydrofielluier. Ideaal! Streeploos! Goedkoop!