Hallo allemaal, Wie weet er een leuk uitje voor vandaag?? 2 volwassen personen geen kinderen. Iemand een leuk idee voor ons?? Alvast bedankt!!!!!!
Met dit weer wordt de keuze al beperkter helaas. Misschien een bezoekje aan de bioscoop of op visite bij familie of vrienden. Of lekker thuis een film huren
Morgen zitten we helaas al bij familie. Wij zijn niet zo van die familie mensen........... Tja met dit weer. Ach een plu mee doet toch ook wonderen!! Als je haar maar goed zit toch
Sealife, paasmarkt op het lange voorhout, met kinderen evt. kinderboerderij het Geertje in Zoeterwoude, Ballorig in Zoetermeer..... Dat is in ieder geval wat ik nu weet in de omgeving van Den Haag. Veel liefs Petra
euhmm en als je geen kids hebt??? we wonen in Drenthe. net met de honden lekker naar het bos geweest, nu zitten we lekker thuis thee te drinken haha, mischien maar ff dvdtje inderdaad, of wat drinken in de brasserie in emmen. Groetjesss
Hai Angel, Laat even weten hoe het was. Ik wil er nog steeds heen , maar vandaag al plannen. Veel plezier. Groetjes Petra
Ja maja als je er woont ken je de dierentuin al uit je hoofd haha, en tis ook wel erg prijzig. Ach mijn mannetje haalt nu lekker chinees eten, en dan gaan we na het eten op verjaardag van zijn kleine nichtje. Groetjesss en fijn pasen
agh maarja woon er niet maar ga al vanaf mijn 4e jaar ieder jaar naar noorderdierenpark in emmen en dat helemaaaaaaaaaaaaaaal vanuit denhelder