2 of 3 keer per jaar, schat ik.. Als de ramen er niet meer uit zien, en het mooi weer is om buiten met water te "spelen", zoals een week of 2 geleden. Ik ga 's winters echt niet buiten in de kou met een emmer sop een ladder op.
Hier nooit eigenlijk tenzij er z'n mooie vogelklodder op zit. Maar er komt een glazzenwasser die voor en achter het hele huis doet.
boven 2a3 keer per jaar beneden 6a8 keer per jaar alleen het raam in de woonkamer elke dag, dat zit de hond vaak met zijn neus tegen aan. het hangt trouwens ook heel erg af van waar je woont toen we nog in de binnenstad woonde deed ik ze elke week, had ze ook wel elke dag kunnen doen zo vies waren ze.
Beneden zo om de 3 maand ongeveer, afhankelijk van het weer. Boven komt eens in de zoveel tijd een glazenwasser.
Ik heb op nooit gestemd, maar alleen omdat ik het zelf nooit doe. Ik heb wel een glazenwasser die eens in de 6 weken mn raman lapt. Ik vind het zelf zulk vreselijk werk, maar ik vind het wel belangrijk dat mijn huis er wat proper uit ziet
hm lastig, want ik doe beneden vaker dan boven. Boven 3x per jaar ofzo. Binnen en buiten. Buiten beneden in de zomer wel om de 2weken. Is hier erg veel wind, dus snel vies. Binnen 1 keer p/m. Maar alleen in de 'mooie maanden' en altijd ff voor onze verjaardagen.... Oma's moeten niet denken dat ik nooit schoonmaak....
toch wel iedere maand, behalve toen het deze winter zo vroor. Toen mochten ze iets langer vies zijn! Moet er ook bij vertellen dat we een lantarenpaal aan de overkant van de straat hebben, daardoor zie ik vlugger dat ze vies zijn, 's avonds. En dat vind ik echt een rotgezicht!
Verschilt heel erg, net wanneer het nodig is. Ik heb 1 keer per jaar ingevuld omdat dat wel eens voor is gekomen, maar meestal doe ik het vaker. De ene keer zit er dus een jaar tussen, de andere keer 2 weken. (heb je het net gedaan, komt er fijn zo'n vogel langs...)
eigenlijk moet ik 2antwoorden geven. Mijn keukenramen lap ik als het mooi weer is bijna elke 2week. Maar die andere zijn van die kl....... waar je de helft niet bij kunt zonder lander. Tja, en ik heb hoogte vrees. 1tree okee 2de gaat nog 3 word eng 4 ECHT NIE!!!
Ik lap ze ongeveer 3-4 keer per jaar... Vorige week de buitenkant (boven) voor het eerst gedaan *schaam* want ik kan er niet bij en heb van de buren zo'n uittreksteelding geleend maar echt mooi worden ze daar ook niet van. Ik wil ook een glazenwasser voor de buitenkant van de slaapkamers/badkamer!
Ik denk eens in de 4 maanden. Toevallig zijn ze afgelopen week gedaan. Door mijn moeder, toen wij lekker op vakantie waren!!! Ideaaaaal.