Wat ben ik toch een held!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Zie ik net een hardloper met zo'n dik lijf en dikke poten en razendsnel. Klein formaat nog, ik denk 2 cm lang (we hebben wel eens 10 cm gehad) en ik dacht ik vermoord hem eens zelf.
    Hoe is het me uiteindelijk gelukt? Ik heb een halve bus deo op hem leeggespoten tot hij niet meer kon rennen en heb er toen m'n slipper op gegooid. :p
    Maar als hij een halve cm groter was geweestdan had ik m'n man uit bed geplukt. Nu stinkt het hier en heb ik overal jeuk. Brrr...

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Hahaha, een echte held :D Toen mijn vriend er een keer niet was ('s avonds laat), heb ik de buurman opgehaald :)

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hihihi.
    wij hadden zon joekel aan de muur, ik heb de buurman maar gebeld haha getver krijg er weer de kriebels van

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahaha! Nou een echte held hoor!;)

Volgende keer misschien buiten zetten in plaats van vermoorden...dan vind ik je een echte held :p;)

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Zielig voor die spin :( (ik neem aan dat je het over een spin had). Liep alleen maar op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. Als je hem door had laten lopen was-ie ook snel weg geweest.

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

haha ik had ook eens een serieuze joekel op mijn handoek voor de douche liggen hele bus deo opgespoten met mijn aftrekker en keerborstel de handdoek zeer onhandig dichtgeplooit en met die borstel en aftrekker handoek buiten gegooid buurman kwam kijken heb toen verteld wat er wasen hij heeft de handdoek netjes gewassen en aan mijn deur komen hangen met een briefje in en de mededeling was als er nog eens een spin is kom me dan maar halen kzal ze met plezier buiten zetten hoef je niet steeds handoeken buiten te gooien hahahaha

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou hier overleefd zo'n beest het ook niet hoor als ik 'm zie..

haha doe het je waarschijnlijk niet na.. Nouja, misschien wel als ik alleen thuis ben, maar op één of andere manier lopen die beesten alleen in beeld als man thuis is:D

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hier gaat hij meteen de stofzuiger in. Knap van je hoor ik gil altijd om mijn man. Hi hi

9. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

hahha ik dacht even dat je het echt over een hardloper had! whahaa

best zielig voor het beestje!

10. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Hahha je bent echt een held! (ok hij hoefde niet gelijk dood natuurlijk) maar ik zou het ook echt niet weten ;)

Ik roep mijn man altijd! Brrr spinnen....

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Van mij krijg je een speldje :D

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    iehks zelfs dat durf ik nog niet ;). Ik wacht net zolang totdat mijn man thuis is zodat hij dat beestje kan oppakken en buiten kan zetten (of kan pletten ;) ). Moet wel zeggen dat ik dan niet rustig zit hoor als ik zo'n beestje ontdek ;)

13. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook wel een beetje zielig, hier worden spinnen gewoon buiten gezet.

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vind het niet zielig, sorry kan er niets aan doen,

ik ben absoluut tegen dieren mishandeling, maar op de 1 of andere manier vind ik mieren,spinnen, langpoten,wespen en vliegen helemaal niet erg,

maar degene die het wel erg vinden, hoe doen jullie dat met vliegen doen ? vangen jullie die ook om buiten weer vrij te laten ? ik vind dat geen doen, ik pak de elektrische vliegenmepper erbij.....

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Slim,die spin vind jou stofzuiger juist fijn, lekker droog,en dan kruipt ie er gewoon weer terug uit.

TS, ik ben trots op je, ik poep ook mn broek vol hoor bij die engerds!

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hier gaan ze ook direct dood hoor als het aan mij ligt!
    Maaaarr mijn vriend vindt dat ook zielig en zet ze dan buiten. Met het resultaat dat ik dus een tijdje niet meer buiten wil zitten op de plek waar hij zat!:);) hahaha

ben er echt PANISCH bang voor hihihihi

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Mee eens.

Hier ook gewoon buiten neergezet.

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh ja. De stofzuiger doe ik ook niet.. Dan kruipen ze eruit;)
    Heb het 1 keer gedaan en heb toen allemaal grindsteentjes gepakt uit de tuin en daar de hele zak mee vol gezogen zodat hij geplet zou worden hahaha (echt heel erg ja!) Toen snel de zak laten weggooien door de buurman helemaal aan het eind van de straat in een prullebak.

19. Tese

Tese Niet meer actief

Buiten zetten!!! Nou dat durf ik echt niet hoor. Sorry voor de spinnenliefhebbers maar ze gaan echt dood hier!

20. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Weet je dat ze weer uit de stofzuiger kunnen lopen!!!:D Is echt waar!!!

Deel Deze Pagina