Iemand idee hoe t weer morgen wordt? Dochter moet de hele dag naar school en wilde haar een zomerjurk aantrekken, maar vlgs de KNMI site gaat t afkoelen...wil niet dat ze t te koud heeft maar ook niet dat ze zwetend rondloopt. Voor mezelf weet ik het trouwens ook niet Vind het echt apart weer de afgelopen week en zit regelmatig mis qua kleding Wie heeft een goede vooruitziende blik?
Of een vestje mee geven dat ze aan kan trekken als ze het koud krijgt? Volgens mij wordt het morgen nog best warm...
Morgen – Pietsweer.nl Ze hebben het eens onderzocht, maar van de weermannen bleek Piet het het meest bij het juiste eind te hebben met de voorspellingen, dus sindsdien kijk ik daar maar naar , wordt gewoon weer een warme dag, wel iets minder warm, maar een jurkje lijkt me prima.
Als je een smartphone hebt (op mijn Iphone heb ik hem iig) dan kan je de App: YR.NO downloaden (gratis) het is, volgens een kennis uit de straat die er werkt, de enige App met de officiële weerkaarten van het NL KNMI (dont ask why). Het is een Noorse App maar ach eigenlijk spreekt het nog steeds voor zich (ik spreek nl ook geen woord Noors) Anyway ik heb hem nu bijna een jaar en hij heeft er echt nog NOOIT naast gezeten qua weer en hij geeft een beeld per dagdeel of als je je plaats aan klikt en je telefoon horizontaal houdt een schema per uur. Ik zeg het je TOP APP
Hngt er dan vanaf in welke regio je woont, want hier in het zuiden zit hij er vaak naast...hier zit de Belg er het dichtste bij... Maar het ziet er hier al heerlijk uit, ik neem aan dat je dochtertje haar zomerjurkje heerlijk aan heeft vandaag
Ik heb hem gisteren op mijn telefoon gezet en kan je vertellen dan heeft die het voor het eerst hartstikke mis gehad. Er zou tussen 12 en 6 hier ongeveer 16 mm water vallen, ik kan je vertellen er is nog geen spetter gevallen, we hebben welgeteld 2 lichtflitsen gezien verder helemaal niets. Verder wel een leuke app, helaas zegt die dat we zoiezo tot maandag geen druppel hoeven te verwachten!
Zomerjurkje en dan inderdaad iets van een vestje meegeven. Mocht het frisjes worden dan kan ze die lekker aantrekken! Met laagjes werken is altijd een goed idee als je niet zeker bent van de weersvoorspelling