ramen lappen

Discussie in 'De lounge' gestart door nina3, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier glazenwasser in huis en word gewoon gedaan met beetje afwasmiddel... ook zeer belangrijk is een goede raamtrekker, want door een goedkope/slechte raamtrekker hou je vaak ook strepen..

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Oh, dat Kärcher ding kende ik helemaal niet, maar ik heb een gruwelijke hekel aan ramen lappen, dus om de twee maanden komt er een glazenwasser het huis buiten doen. Binnen moet ik het helaas zelf doen, dus ik denk dat ik ook maar zo'n Kärcher ga overwegen.

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb een heel makkelijk doekje gevonden om mijn ramen ermee te lappen tuppewaer hihi
    daar maak ik altijd mijn ramen mee schoon
    alleen heel warm water nodig en doekje en heb voor de rest niks nodig:D
    spik en spam

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja hier ook met 2 lappen en alleen heet water. Lappen van Jemako. Streeploos en binnen no-time klaar! Werkt echt super en geen sopje nodig!

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spiritus

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

dreft + glansspoel

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Schoonmaakazijn of alleen maar water. Door sop schijnt het vuil eerder weer aan te trekken. Of het ook echt waar is...

8. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n geel ding met accu van karcher maar hier nog steeds strepen?! Het lukt me echt nooit om streeploos ramen te lappen. Nu heb ik ook nog die reiniger van karcher erbij maar nee hoor gewoon overal strepen....kan ik het gewoon echt niet of?!

Deel Deze Pagina