mijn eyeliner ( waterproof) is bijna op. ik heb die van loreal. toch blijft ie niet al te best zitten. ben nieuwsgierig welke jullie de beste vinden?
Ik heb die van de Hema, lekker dun kwastje en zit de hele dag perfect. En dat voor 3 of 4 euro ongeveer!!
Ik heb gewoon een potloodje ( niet echt een potloodje in de zin van je moet hem slijpen hij zit in een plastic hulseltje en je moet draaien ) van de hema ook waterproof ideaal dat ding!
Ik heb eyeliners van Yves Rocher en M.A.C. Ze blijven allemaal het beste zitten als ik eerst een oogschaduwbasis op mijn ooglid doe en goed laat drogen.
Die van de Etos is perféct waterproof, maar ik krijg er ontzettend zere ogen van.. Misschien ligt dat alleen aan hoe ik erop reageer, en werkt ie voor anderen wel zonder pijn Kan er mee zwemmen, het overleeft huilbuien, echt, topeyeliner verder, naast de pijn
hema is dus echt een toppertje? en waarom is dan de gewone beter als waterproof? ik heb altijd waterproof genomen omdat ik dacht dat die beter zou blijven zitten denk ik./ ik heb lenzen dus zit vaak aan mijn ogen. make up blijft daardoor nooit fatsoenlijk zitten.
Ik heb ook heel veel eyeliners geprobeerd, altijd ging het vlekken, uitlopen enz. Ik gebruik nu meer dan een jaar Beyu Eyeliner Waterproof (douglas) Echt een aanrader!!! Top eyeliner. En niet super duur. 11 euro geloof ik. Ik gebruik het elke dag en doe er echt lang mee.