Zo ja, dan moet ik oma zo even bedanken. Dochterlief zit paaseitjes te snoepen die oma haar had meegegeven en ineens merk ik dat er gele vloeibare vulling in zit.
Zie dat je zwanger bent, maar anders misschien even met het puntje van je tong de vulling proeven? Of inderdaad op de verpakking kijken.
Ja dat is het nou net. Ze heeft er een aantal in een boterhamzakje mee gekregen. Ik heb dus geen verpakking. Die gele zit er niet meer bij dus kan ook niet proeven.
Het waren paaseitjes van de Aldi. Maar kan dus geen kwaad? Dat m'n dochter nu strontvervelend is, is toeval?
Geen toeval.. Rond etenstijd zijn kinderen toch altijd vervelend . Maar ik denk niet dat het kwaad kan.
Volgens mij zit er geen alcohol in die paaseitjes. En anders bel je je moeder toch even met de beschuldiging die je hier meteen uit? Mijn kinderen zijn de hele week al strontvervelend en ik heb niet eens paaseitjes met advocaatvulling.
Alcohol vervliegt als je het bereidt in eten. Er zal dus geen alcohol in zitten. Kinderen zijn meestal dwars rond het avondeten maar van chocolade kunnen zo ook wat hyperen.
Ja maar er zit toch geen echte advocaat in die dingen zoals in die flessen? Althans, ik ben die paaseitjes nog niet tegengekomen helaas. Meestal is het een flauw nep cremetje.
Dat ligt er aan waar je ze koopt. Hier bij de bakker liggen toch echt gevulde paaseitjes mét advocaat en alcohol.. Maar die van de supermarkt is volgens mij gewoon gele creme meer niet.
Ja bij de bakker mag je dat wel verwachten of een chocolaterie. Maar niet uit de supermarkt bij de aldi
Nee zou me er echt niet druk om maken.. Ik heb als kind wel eens een kersenbonbon op, vond het alleen maar heel erg vies.. Maar volgens mij niets aan over gehouden haha.. Nee als er al alcohol inzat is het zo;n klein beetje wat niet noemenswaardig is. Volgende keer gewoon niet weer ze heeft er vast heerlijk van gesnoept
Nou dat is niet waar, er blijft sowieso altijd een restpercentage alcohol over, ook als het verhit wordt. Ik denk dat er misschien wel een pietsje alcohol in zat, maar goed, in een open pak vruchtensap schijnt na een paar dagen ook een klein percentage alcohol te zitten dus ja...
Ik kan me haast niet voorstellen dat daar echt alcohol in zit! Zo hadden wij vorige week in een restaurant warme choco met slagroom besteld voor mij en mijn driejarige dochter. Mijn meisje zat er al vrolijk de slagroom af te lepelen, toen mijn man een hapje van haar slagroom nam. Hij vond hem wel heel vreemd smaken. Bleek het choco met rum te zijn! En niet zo'n klein beetje ook! Gelijk teruggebracht natuurlijk, maar als mijn man de slagroom niet had geproefd (waar dus ook sterke dranksmaak aan zat), had ze misschien ook wel van de chocorum gedronken!!!
Ja, in sommige wel. Bij sommige paaseitjes die ik aan de kassa krijg word er een check gedaan via de kassa of de persoon ouder is dan18 dus het kan wel.. Oja die van de aldi heb ik ook thuis maar smaakt wel naar drank vind ik, heb de verpakking niet meer dus kan het niet nakijken
Je schijnt anders best aangeschoten te kunnen worden van kersen bonbons Maar als het in de eitjes zou zitten zou ik eerder verwachten dat ze lekker rustig slaapt ervan!