hallo iedereen, Op dit moment hebben we 1 van de slaapkamers gevoegt aan de huiskamer, dus we hebben nu een hele grote huiskamer. maar we willen het weer terug in de oude staat, dus weer een muur/wand ertussen. weet mischien iemand hoeveel dat gemiddeld zou kunnen kosten? de muur/wand zou (schat ik zo) 3/4 meter worden dan, en dan nog een deur erin. alle info/tips zijn welkom hierover! liefs mounia
Wij hebben van 1 slaapkamer 2 gemaakt, met een gipswand ertussen. Houten geraamte en daar gips tegen aan..
jimmy, oke ja daar zat ik ook al aan te denken, en dat is niet zo duur toch? ja ik heb ondertussen iemand gevonden die het kan doen, die komt volgende even kijken.
Wij hebben precies hetzelfde gedaan.Is heel netjes geworden (oom is timmerman en mijn vader zette vroeger gipsplaten in de bouw) en de deur hadden we een tweedehands gekregen.(is toch maar voor iets meer als een jaar) Wat we precies kwijt waren weet ik niet, maar het was in ieder geval echt niet duur!
Moet je echt zelf gaan doen is echt supermakkelijk. Wij hebben het vorig weekend gedaan, peace of cake! Houten frame met glasvezelisolatie en dan gipsplaten ertegenaan. Kost echt niet zoveel. Jaren 30 deur gekregen of anders goedkoop op MP.
Moet je echt zelf gaan doen is echt supermakkelijk. Wij hebben het vorig weekend gedaan, peace of cake! Houten frame met glasvezelisolatie en dan gipsplaten ertegenaan. Kost echt niet zoveel. Jaren 30 deur gekregen of anders goedkoop op MP.
tjessia, in een weekend?!! wat goed! ik ga van het weekend dan maar eens bij de gamma kijken heb er zin in hihi we willen graag een kamertje extra zodat we een 2de pleegkindje kunnen gaan opvangen. fijn om te horen dat het goed te doen is!
kijk eens op www.werkspot.nl hele handige site! je kan daar een advertentie plaatsen met wat je wilt laten doen en dan reageren de bedrijven en weet je ongeveer wat je kwijt bent. wel handig want bedrijven bieden tegen elkaar op en zo wordt het steeds goedkoper.
Wij hebben het ook gedaan, maar dan boven tussen slaapkamer en badkamer. Alleen niet met een houten frame, maar met gasbetonblokken. Dat laat minder geluid door..