ik zeemde eerst altijd mn ramen met ajax lustra maar dat hebben ze uit de handel genomen en ik ben nu op zoek naar iets anders. tegenwoordig gebruik ik gewoon glassex in het water maar aangezien ik vrij veel grote ramen heb vind ik dit toch best prijzig. wat gebruiken jullie om je ramen te zemen? liefs doris
dreft en dan de blauwe variant. Deze gebruiken sommige ramenlappers ook. Je hoeft maar 2 druppies te gebruiken.
schoonmaakazijn en dan voor de geur een druppie afwasmiddel erdoor (anders ruikt het zo naar azijn terwijl ik bezig ben en dat stinkt )
kijk daar heb ik tenminste wat aan. ik krijg van iedereen aan wie ik het vraag antwoorden waar ik niks mee kan. zeem je ramen met spiritus (lekker handig met 2kleine kids en die stank), doe een doorgesnede ui in het water (geprobeert maar vind het niks), ammonia (kan ik niet tegen en het stinkt) en nog meer van dat soort antwoorden. ga straks gelijk blauwe dreft kopen. bedankt voor de tips. liefs doris
Ik gebruik ook afwasmiddel of anders glansspoelmiddel wat ik voor de vaatwasser heb, dat werkt ook prima !
Schoonmaakazijn , bij de action heb je wel schoonmaakazijn met lavendel geur te koop ruikt het ook niet zo vies.
Veel oudere mensen geven die tip van de ui in het water. zelf vind ik het niets, het laat heel lang een vettig laagje achte rop je ramen. Al is het wel goed tegen de strepen. Gewoon afwasmiddel pakken.Werkt hie rhet beste
Alleen water .... maar dan wel met de doeken van jemako!!!! Echt fantastisch hierdoor is het bijna mijn hobby geworden.