Hoi, Wegens omstandigheden ben ik op zoek naar woonruimte voor mezelf en mijn dochter. De omgeving dat ik naar opzoek ben is Leiden en wijde omtrek. Ik ben op zoek naar een minimaal 2 kamer appartement/etage/ruimte met een zelfstandige badkamer en toilet. Een Zelfstandige keuken zal perfect zijn of anders de mogelijkheid deze te plaatsen. Wie o wie houd voor mij zijn of haar ogen en oren open? Huurprijs niet meer dan 500.- per maand.
heb je al eens op mp gekeken?? daar hebben ze vaak woonruimte ik zal eens een vriend van me informeren want als het goed is doet hij ook in verhuren enz enz... ik laat je zo snel als ik kan wat horen
Super! bedankt voor de moeite! en ja ik kijk eigenlijk overal wel. inschrijven elke keer kost alleen een vermogen dus als heta nders kan...
mijn man ging even voor je kijken hij is er meer in thuis als ik ik hoop dat hij wat voor je kan vinden moet het persee omgeving leiden of is alles wel goed??
toen ik een keer snel woonruimte nodig had heeft direct wonen me goed geholpen. Je betaald wel bemiddelingskosten, maar je hoeft verder zelf niks te doen, zij doen alles voor je tot je de sleutel hebt. www.directwonen.nl Succes!
Tumbi: nope Mamamanuela: Thanks! Roodkapje: kijk ik ook telkens dank voor de tip. Voorkeur is omgeving Leiden omdat mijn hele familie hier woont en moeders in geval van nood op de kleine meid kan passen. + een deel sociaal leven ect he.
Bosi: tijdelijk met een jong kind vind ik eigenlijk geen optie...moet echt voor langere tijd zijn. Wil niet zeggen dat ik die stap niet neem na mijn bevalling hoor
mijn man is nog druk voor je aan het kijken sorry dat ik niks meer liet horen hij heeft er een paar gezien maar die waren zo smerig dat hij je dat niet aan wilde doen...
Je kunt eens kijken op de site van woonzicht en dan het gedeelte woningen zonder wachtlijst. woonzicht.nl zoeken/vinden/wonen! - Wonen zonder wachtlijst Deze woningen zijn vaak wat duurder, maar zo nu en dan zit er wel eens wat bij van rond de 500 euro.