Rammelende eierstokken! Ervoor gaan!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Spidy, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje85

lauwtje85 Lid

31 jul 2012
    13
    0
    0
    Hoi meiden,

Gezellig! ik sluit me ook aan! Wat leuk, we gaan allemaal voor een eerste kindje! spannend man! Hieronder heb ik mijzelf er bij gezet, hoop dat t goed is zo. Ik ben 27 en mijn man 28. Dit is pas onze eerste ronde, pfff.. maar ik probeer er niet al te veel aan te denken! maak mezelf anders hartstikke gek! Hoe zorgen jullie ervoor dat het 'klussen' geen verplicht nummertje wordt? mijn man vind t nu al af en toe zo verplicht voelen, en dan zitten we pas in ronde 1! :cool:

Naam--------Gestart-----Baby nmr-----NOD-------Ronde ?-----

Spidy---------april '12--------1-------- 01-09------Ronde 4----
    Sunshine24 -januari '12------1---------16-08------Ronde 5---
    Me87--------maart '12-------1---------04-09------Ronde 5----
    Veetje83----januari '12------1---------31-08------Ronde 8----
    Lauwtje85---juli '12----------1---------18-08------Ronde 1----

2. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee lauwtje85 mijn vriend wilt ook niet dat het verplicht word dus ik vertel hem ook niet wanneer ik denk dat het mijn vruchtbare dagen zijn. Sowieso probeer ik er met hem niet te veel over te hebben. Wil niet dat hij zich een zaaddonor voelt :)

3. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi Lauwtje,

Welkom!!
    Heel herkenbaar probleem. Het is zeker niet fijn als het voelt als een verplichting.. Dus meestal probeer ik hem idd niet aan te geven wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.. maar soms kan die dat zo wel raden hahahha..

Vind het ook lastig hier mee om te gaan, dus sta ook open voor tips :D.

Groetjes,
    Veetje

4. lauwtje85

lauwtje85 Lid

31 jul 2012
    13
    0
    0
    haha... nee idd, ik wil ook niet dat hij zich een zaaddonor voelt! goed idee om gewoon niet te vertellen wanneer de vruchtbare dagen zijn.

ben echt benieuwd, we hebben vrijdagavond geklust en zaterdag had ik denk ik mijn eisprong; opgeblazen gevoel in buik, pijnlijke tepels, beetje misselijk... (precies 2 weken voor nod). dus hebben we van het juiste moment gebruik gemaakt toch? maar we hadden zoiets van; zaterdag ook nog ff proberen om de kans te vergroten, maar toen had mijn man echt geen zin! dus dat niet gedaan, zou dat mijn kans verkleinen? ach, ik ga er zowiezo van uit dat het niet raak is. komt bijna nooit voor he, de eerste ronde?! dus gewoon ff realistich blijven! haha... maar toch hoop ik natuurlijk....;)

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Veetje, ja het is erg lastig een onregelmatige cyclus!
    Voor de bruiloft is bijna alles geregeld! Alleen het boeket en de corsages moeten we nog regelen!

Net met mijn vriend erover gehad en we vinden het eigenlijk een beetje onzin om te wachten, stel dat het in 1x raak is dan pas ik nog gewoon mijn trouwjurk! Maarre hoe groot is eigenlijk die kans?

Merk aan mezelf dat ik er veel mee bezig ben, vriendinnen met kinderen, mijn broertje en zijn vriendin verwachten een baby! Allemaal ontzettend leuk! Dat wil ik ook! :)
    En een drankje met mijn vrijgezellenfeest, ach die offer ik graag op aangezien ik haast nooit drink!
    Maar we gaan alleen vrijen als we er zin in hebben! Ovulatietesten gaan we gebruiken als het een tijdje gaat duren!

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Naam--------Gestart-----Baby nmr-----NOD-------Ronde ?-----

Spidy---------april '12--------1-------- 01-09------Ronde 4----

Sunshine24 -januari '12------1---------16-08------Ronde 5---
    Me87--------maart '12-------1---------04-09------Ronde 5----
    Veetje83----januari '12------1---------31-08------Ronde 8----
    Lauwtje85---juli '12----------1---------18-08------Ronde 1----
    Kaatje87----Augustus'12----1---------09-09?----Ronde 1----

* Er maar van uitgaan dat ik weer een cyclus van 40 dagen heb..

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Leuk Kaatje!!

Succes met klussen zou ik zeggen!!

Groetjes,
    Veetje

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Kaatje de kans dat je in de 1e maand zwanger wordt is niet super groot. Kan natuurlijk wel altijd maar dat gebeurd niet vaak. Weet geen percentages ofzo. En inderdaad je zal nog wel in je jurk passen, maar stel nou dat je super misselijk bent, dan kan je misschien niet genieten van je dag. Wanneer is het eigenlijk? Lijkt me echt heel leuk zo'n dag!

@ Lauwtje, in 1e instantie wilde ik mijn vriend ook niet laten weten wanneer ik vruchtbaar was. Maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik echt meer zin dus 2-3 keer in de week lukt het wel (in vruchtbare dagen heb ik nog meer zin maarja) en dan is het goed. Uiteindelijk is hij er nu ook meer mee bezig. Dus heb hem toen toch ook maar verteld dat ik ovutesten wilde gaan gebruiken. En toe die uiteindelijk positief was, was hij niet thuis, smste ik hem en is hij expres eerder naar huis gekomen. En het was echt geen verplicht nummertje haha. Maarja helaas nog geen resultaat.

Bij mij hier laatste dag van menstruatie. Nu nog zo'n 2 weken wachten tot eisprong. Maar we beginnen wel weer vast met klussen.
    Vandaag gewerkt en morgen lekker dagje vrij. Heerlijk wat voor mezelf doen.

Nieuwe dames allemaal leuk dat jullie er zijn. Gezellig zo kletsen, en idd grappig dat het voor iedereen de eerste is.

9. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik gestopt ben met de pil ook veel meer zin. Alsof mn lichaam ontdooit..
    Ik gooi er van de week nog wel een testje tegenaan. Nog steeds zet m'n menstruatie niet door. Minimaal bruinverlies en misselijk dus doe as donderdag nog eens een test denk ik.

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #30 Kaatje87, 7 aug 2012
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
    @me87, kans is idd superklein dat het meteen raak is. Een vriendin van mij is getrouwd toen ze zwanger was en was 's ochtends erg misselijk, maar de rest van de dag niks aan haar gemerkt.
    Tja mocht het zo zijn dan zien we het ook wel weer! Maar ga er eigenlijk vanuit dat het iets langer op zich laat wachten..
    We trouwen 21 September :)

@Veetje, thanks! Jij ook!

@ Spidy, spannend! Hoop dat je donderdag een positieve test in handen hebt!

11. lauwtje85

lauwtje85 Lid

31 jul 2012
    13
    0
    0
    #31 lauwtje85, 8 aug 2012
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
    @ spidy: oooh... spannend!! laat je t morgen wel ff weten?? hoop echt voor je dat je een positieve hebt!

@Kaatje87: trouwen is echt geweldig! haha.. wij zijn vorig jaar getrouwd en dat was helemaal super! ook de regeldingetjes daar rondom heen zijn zo gaaf.. heb je in ieder geval wel afleiding om niet alleen aan baby's te denken:p. Ga je ook op honeymoon??

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Lauwtje, haha ja de regeldingen zijn wel leuk.. Zit alleen nu in twijfel over het openingsnummer haha! Ohja en moet de bedankjes nog regelen.. Gelukkig heb ik een to do list anders vergeet ik vast iets.. Komt iedere keer weer iets bij! Maar goed! Ik heb er zin in! :)
    We gaan niet op huwelijksreis, we hebben na het huwelijk samen 4 dagen vrij en gaan dan een weekend weg en waarschijnlijk in de herfstvakantie op vakantie naar het buitenland. (Zijn nu niet geweest hoor.. Zou een beetje te gortig worden haha!)

13. lauwtje85

lauwtje85 Lid

31 jul 2012
    13
    0
    0
    ja zo'n lijst is heel slim! anders vergeet je gegarandeerd iets. maar jullie kunnen wel nog even lekker samen nagenieten van de dag, dat is wel fijn. want die dag vliegt om! en in de herfstvakantie naar t buitenland, leuk!

14. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hoi Allemaal,

@spidy, spannend hoor morgen testen, ik ben erg benieuwd hoe het gaat!! Hoop natuurlijk voor je op een positieve test!!

@kaatje, ik vond het organiseren van de bruiloft ook zo leuk, alleen daarvoor zou ik nog een keer willen trouwen :). En inderdaad een TO DO list is echt noodzakelijk! ;).

@lauwtje, hoe gaat het bij jou? Nog kwaaltjes en ongeduldig wachten tot de 18e??

Groetjes,
    Veetje

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Zijn er hier meer dames getrouwd?
    Wij niet hoor. Zijn nog erg jong en ik heb er nu ook nog niet echt behoefte aan. Mijn kinderwens is op het moment groter.

Ooh zo erg he steeds dat wachten. Eerst tot de eisprong ongeveer is en daarna die weken zijn verschrikkelijk. Je voelt vanalles en denkt dat alles met een zwangerschap te maken heeft. En dan toch die teleurstelling dat je ongesteld wordt.

16. lauwtje85

lauwtje85 Lid

31 jul 2012
    13
    0
    0
    Nee hoor, heb niets van kwaaltjes ofzo... probeer er ook niet te veel de nadruk op te leggen, want anders denk ik dat alles iets betekend! haha.. kan ook denk ik nog niet, lijkt me wel erg vroeg toch? meestal krijg je toch pas kwaaltjes na innesteling? en als dat ongeveer een week na de eisprong is, zou dat rond het weekend zijn.
    maar afwachten duurt wel errug lang zeg! gelukkig heb ik altijd een hele gelijkmatige cyclus (behalve de laatste keer?? raar..) dus ik wil zaterdag de 18e gewoon afwachten en als het dan niet gekomen is zondagochtend testen.

17. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Ik begrijp je helemaal, ik kan mezelf echt gek maken dat ik denk allerlei kwaaltjes te hebben, en dat ik dus zwanger ben, maar de teleurstelling is dan alleen maar groter als het niet zo is.. En het bijzondere is dat de kwaaltjes dan ook altijd weer meteen verdwijnen.. Ligt het dan aan de ongesteldheid die aantreed of voel je gewoon iets wat er eigenlijk niet is, maar wat je gewoon hoopt?

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Goededag dames,
    Hoe staat het bij jullie? Ik zag dat we allemaal een beetje in de periode zitten dat we nog weinig kunnen zeggen of het is gelukt of niet. Ik ben nu van mijn menstruatie af dus ga me klus periode in. Gister maar begonnen want de komende dagen zal het er niet van komen. Ik ga vanavond de nachtdienst voor 4 nachten in en mijn vriend gaat van vrijdag tm zondag weg. Daarna moeten we maar goed aan de gang want dan komt de eisprong in zicht.

Gister naar de kermis geweest. Zie je zoveel mensen die zwanger zijn of met een kinderwagen. Pff dat denk ik dat wil ik oooook. Lijkt me geweldig zo'n buikje te hebben. Maarja nog even geduld, dat komt wel. Maar het liefst toch wel deze maand haha.

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Wat is het stil hier!

Hier staat het goed hoor! Weet niet wanneer ik mn eisprong heb, met deze onregelmatige cyclus, maar gisteravond iig geklust ;)

@ Spidy, al een zwangerschapstest gedaan?

20. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij, vanaf morgen start ik weer met ovulatietesten.
    Ik heb er nog 2 thuis liggen, en heb er net 12 besteld vanuit sensitest, in de hoop dat deze het goed doen, gaan we daar maar vrolijk mee aan de slag!

Op dit moment ineens last van nogal veel pukkels in mijn gezicht.. geen idee of dit ook aangeeft dat ik binnenkort mijn ovulatie krijg?!
    Ach tja, we wachten het af, en gaan vanaf morgen vrolijk testen.

Hoe gaat het met de rest?!

Groetjes,
    Veetje

Deel Deze Pagina