Rammelende eierstokken! Ervoor gaan!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Spidy, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Cosy, ja klopt.. Spannend! Zijn net bij de trouwlocatie geweest om de laatste dingen door te nemen! Maar ben het geregel nu wel een beetje zat hoor eigenlijk.

Ik heb trouwens de dipsticks net in huis, kan niet echt van mijn cyclus op aan. Mijne is tot nu toe: 39,35,46,14,68,31,40 geen pijl op te trekken dus.

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @Kaatje, succes met de dipsticks! Kan me voorstellen dat ze voor jou handig zijn.. ik dacht dat mijn cyclus onregelmatig was.. maar die van jou schommelt inderdaad nog wat meer!!
    Gelukkig is de trouwerij vrij snel en kan je dan heerlijk genieten van alles wat je nu hebt geregeld!!

@Cosy, ik ben ook pas laat met temperaturen begonnen.. en het is voor mij eigenlijk een soort bevestiging van het interpreteren van de ovutesten. Deze maand klopt het mooi, kijk maar in mijn Fertility Friend grafiekje (handtekening).

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes,
    Veetje

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja echt een rare cyclus. Dacht eerst ach zal wel bij ontpillen horen. Ben sinds Oktober 2011 gestopt, neem aan dat het ontpillen nu wel voorbij is.

Ja de trouwerij is in zicht! Heb er zin in! :)

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    nu, de dipsticks zijn binnen hoor! nu alleen nog wachten op de volgende cyclus want volgens mij heb ik mijn meest vruchtbare dag deze maand al gehad :)

Had het trouwens deze week met mijn moeder over mijn rammelende eierstokken en toen vertelde ze me dat mijn (en haar) wiegje bij mij op zolder achter een schot staat! Ook heeft ze een doos met kleding (inclusief mijn "thuiskomst"pakje!) en een doos met luiers en beddengoed daar staan:D. Daar ga ik dus binnenkort eens naar zoeken, lijkt me best grappig om die kleertjes te zien:) eens zien of ze erg 80's zijn:D:cool:.

hoe is het verder met jullie? al weer een beetje bijgekomen nu het weer wat minder heet is?

5. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hallo Dames!!

Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje.. Nu alweer op dag 8.. Dus nog 6 dagen tot NOD.. En wat duren die dagen lang zeg ;).

Vanaf afgelopen zaterdag wel wat licht roze afscheiding.. Soms kan dit komen door een innesteling.. dus laten we het hopen :).
    Ook mijn temperatuur is sinds vanmorgen gestegen.. hopen dat dit ook wordt veroorzaakt door de innesteling.. Daar wil je temperatuur nog wel eens na stijgen ... *hoop hoop, duim duim*

Hoe gaat het met de andere dames?!

Groetjes,
    Veetje

6. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Wat is het stil hier!!

Ik ben nog steeds aan het afwachten.. inmiddels 4 dagen verder.. de roze afscheiding begint minder te worden.. voor de rest is mijn temp nog steeds hoog..

Hoe gaat het met de andere dames? Aan het zoeken naar je ei, aan het klussen of, net als ik, op het wachtbankje?!

Groetjes,
    Veetje

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hi Veetje: Ja het is inderdaad wel stil ;)
    Hier goed, ik ben nog op zoek naar mijn ei:D
    Ik dacht vorige week wat te voelen (eisprong volgens de teller hier) maar nu heb ik sinds gister ook buikpijn en last van mijn onderrug (eisprong volgens de app op mijn mobiel) ik ben heel benieuwd wanneer ik nu ongesteld word ;) Aan de ene kant heb ik nu net zon last als normaal als ik ongesteld moet worden maar dat zou dus nog minimaal een week moeten duren voor ik op 28 dagen zit:( Dus nu is de vraag: is mijn cyclus opeens korter, langer of beeld ik me dingen in ;):p.
    Zwanger zal ik niet zijn, ik gebruik de pil niet maar aangezien we eigenlijk pas volgend jaar willen beginnen doen we het nu nog wel met condoom.
    In ieder geval: laat maar komen die ongesteldheid, dan kan ik daarna met de ovutesten beginnen want ik wil ondertussen wel eens weten hoe het nu zit met die eieren van mij!

Ik hoop dat de afscheiding en de hoge temp inderdaad van innesteling zijn! wanneer gaat een ei zich eigenlijk innestelen?:) en hoe lang duurt dat? ik ga voor je duimen ;) in welke ronde zit je eigenlijk als ik vragen mag?;)

8. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hey Cosy :).

Ik ben ook nog steeds aan het hopen idd.. misschien af en toe te hard.. hahaha.

Men zegt dat innesteling meestal kan plaatsvinden tussen 5 - 10 dagen na je eisprong.. Bij mij begon de roze afscheiding 6 dagen na eisprong.. dus dat zou kunnen.. Maar het heeft ook wel lang aangehouden (5 dagen)..
    Sommige zeggen dat het maar maximaal 3 dagen kan zijn.. terwijl ik ergens anders weer heb gelezen dat de innesteling kan duren tot 13 dagen na je eisprong.. En dat dan het vruchtje pas helemaal ingenesteld is..

Maar goed, voor de rest voel ik af en toe wel steken/trekkerig gevoel in mijn onderbuik.. zoals bij een eisprong.. en wat lage rugpijn.. ook wat zeurderig en steekjes.. Voor mij in ieder geval geen herkenbare pijn voor de aanloop naar ongi.. of het is mij nog niet eerder opgevallen ;).

Morgenochtend ga ik testen heb ik besloten.. haha.. want mijn geduld is een beetje op :p.

Trouwens, dit is inmiddels mijn 8ste ronde dat we het proberen, ben in januari gestopt met de pil.. maar heb het gevoel dat ik de eerste maanden wel moest ontpillen (heb namelijk bijna 12 jaar de pil geslikt).
    Sinds deze maand hou ik mijn temperatuur bij, en sinds vorige maand gebruik ik ook ovutesten..

Slim om nu al inzicht in je cyclus te krijgen, dat zal je ongetwijfeld helpen in het volgende kalenderjaar!!

Groetjes,
    Veetje

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ah weer wat geleerd! Ik ben nog niet thuis in de innesteling haha.
    Ik zie nu ook je teller staan, die zag ik niet toen in mijn berichtje aan het typen was. Wel spannend dat je morgen kunt testen! heb je je zwtest al in huis en klaarliggen?
    Dat op het wachtbankje zitten (zoals dat zo mooi genoemd wordt) lijkt me echt zenuwslopend, het duurt zo lang en je kunt de zaak niet bespoedigen. Dat gaat nog leuk worden voor mij volgend jaar: ik heb echt al helemaal geen geduld, en een levendige fantasie ;).

Het liefste zou ik er nu al aan willen beginnen maar dat is niet verstandig, dus is inzicht in mijn ovulatie krijgen the next best thing:D en idd hopelijk heb ik daar volgend jaar profijt van want voorlopig is de enige variant van klussen die wij uitvoeren, het opknappen van ons huisje:D

Trouwens: grappig dat je ook uit Noord-Brabant komt ;)

10. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hoi Cosy,

Ja de zwangerschapstest ligt er al een tijdje.. dus heb vanmorgen ook mijn best moeten doen om hem te laten liggen! Beste oplossing: Gewoon zonder test naar de wc gaan haha.

Het is een zwangerschapstest van de etos, ik had er namelijk vorige maand 2 gekocht, omdat ik overtuigd was dat ik zwanger was.. haha... maar toen was de test negatief en een dag later werd ik ongesteld.. Dus toen had ik er nog een over..

Geen idee hoe nauwkeurig de etos test is.. lees er eigenlijk weinig over.. dus ik ga het wel zien morgen..
    Ergens vind ik het doodeng.. omdat ik zo bang ben dat het negatief is.. maar aan de andere kant.. dan heb ik tenminste zekerheid.. en dat weet ik dat mijn lichaam elke maand weer andere trucjes uithaald om me zwanger te laten voelen!!

Groetjes,
    Veetje

11. FaeSarah

FaeSarah Lid

20 aug 2012
    81
    0
    6
    Belgie
    Hoi dames!

Ik denk dat ik me hier wel kan bij aansluiten :)

Vorig jaar getrouwd, sinds maart ook lid van de 30-ers club en in juni beslist dat we zouden stoppen met de pil. En nu spannend afwachten tot we in verwachting zijn van onze 1e baby.. ;)

Op 16 juli ben ik gestopt met de Yasmin pil en na de onttrekkingsbloeding ben ik nu aan het wachten tot ik ongesteld wordt.. Tot nu toe nog niets..

Hoelang moesten jullie wachten tot je na het stoppen met de pil voor de 1e keer ongesteld geworden bent?

Intussen heb ik ook al allerlei kwaaltjes gehad, zoals erge pijn aan de linkerkant, 1 keer zelfs zo erg dat ik 's nachts wakker geworden ben :(. Verder ben ik in de afgelopen 2 weken, 3 kilo aangekomen en intussen ben ik ze ook weer kwijt .. Ik weet dat ik ook wel zwaarder was toen ik ongesteld was toen ik nog mijn pil nam, maar nu ben ik (nog) niet ongesteld geweest en ben ik dat gewicht alweer kwijt ..

Deze week viel het me ook op dat ik meer moe ben dan de andere weken. Gisteren ben ik rond 22u maar gaan slapen, terwijl ik anders pas rond 23u30 ga slapen..

Wat denken jullie? Zou ik een testje doen of is dat nog aan de vroege kant ? (om het tellen wat makkelijker te maken, ik zit aan dag 42 vandaag)

12. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hoi Fae,

Leuk dat je je hierbij aansluit! Welkom :D.

Mijn eerste cyclus had een duur van 32 dagen. Ongeveer gelijk aan mijn duur voor het pilgebruik.
    Je kan altijd een testje wagen, vooral omdat je dan je onzekerheid kwijt bent.. Maar de meeste klachten zul je waarschijnlijk hebben door het ontpillen (al hoop ik het natuurlijk niet voor je!!).

Ik herken je verhaal dat je 's nachts wakker werd door een steek... Dit heb ik ook een keer gehad.. zelfs zoveel last van gehad dat ik maar ben gaan lopen .. toen trok het weg.. Dit was bij mij helaas geen zwangerschap oid, misschien een eisprong, ik heb geen idee. Heb het gelukkig maar 1 keer gehad.. haha.

Groetjes,
    Veetje

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi Fae! Gezellig!
    Ik werd de 1e keer na 39 dagen ongesteld. Maar zoals je kunt zien ben ik ook wel eens ongesteld geworden na 68 dagen.. Hoop dat het bij jou wat regelmatiger is ;)

@ Veetje, spannend!

Afgelopen week een beetje druk geweest met de bruiloft, niet veel op het forum gekeken, ja of ff snel... Ik was vorige week ontzettend misselijk 's ochtends en 's avonds. Ik snap eigenlijk weinig van mijn lichaam op dit moment, maar zou dit ook een eisprong kunnen zijn? En met vlagen denk ik: Of zou ik toch zwanger zijn? Ik wacht wel rustig af ;)

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Gisteravond een beetje buikkramp en vanochtend nog steeds en vanmiddag ongesteld geworden.. :(

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @kaatje, jammer! Misschien de volgende ronde meer geluk ;) en eerst genieten van je bruiloft ;)

@fae, welkom :) ik ben al jaren geleden met de pil gestopt en weet niet meer hoe het ontpillen ging:)dus daar kan ik niets over zeggen vrees ik.

@veetje: en en en hoe is het met de test? Heb je m gedaan? Of toch nog even gewacht...

hier is de buikpijn verdwenen en ik wacht nu rustig op mijn ongesteldheid:p

16. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hey!!

Ik heb vanmorgen getest, maar was helaas negatief!! Dus zal wel snel ongesteld worden.

@kaatje, jammer!! Dat wordt dan samen de nieuwe ronde in!!

Groetjes,
    Veetje

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja, had ook niet verwacht dat het meteen raak zou zijn.. Alleen vorige week zo misselijk, zere tepels.. dat ik dacht: nou ik weet het niet.. Zo zie je maar dat je lichaam je best voor de gek kan houden en idd.. Volgende ronde nieuwe kansen. Nu eerst van de bruiloft gaan genieten. Gaat nu erg snel trouwens! :)

18. FaeSarah

FaeSarah Lid

20 aug 2012
    81
    0
    6
    Belgie
    Hallo allemaal,

Dankjewel voor de reacties!
    Ik heb me vanmorgen aan een testje van het kruidvat gewaagd.. maar helaas negatief.. Nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt zodat ik een soort van richting krijg..

Wat me wel opvalt.. Ik heb wel erg regelmatig pijn aan 1 kant, de rechterkant, maar het lijkt me sterk dat ik de afgelopen weken, elke dag een eisprong heb gehad.. :S

Wel gezellig.. het 'samen' wachten op ongesteldheid... ;)

19. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen dus inderdaad ongesteld geworden.. dus op naar de volgende ronde!!

Onderstaand lijstje maar weer eens tevoorschijn getoverd.. en bijgewerkt.. Als jullie je nieuwe NOD doorgeven, kan ik hem ook aanpassen en hou ik hem bij :).

Naam--------Gestart-----Baby nmr-----NOD-------Ronde ?-----

Spidy---------april '12--------1-------- 01-09------Ronde 4----
    Sunshine24 -januari '12------1---------16-08------Ronde 5---

Me87--------maart '12-------1---------04-09------Ronde 5----
    Veetje83----januari '12------1---------05-10------Ronde 9----
    Lauwtje85---juli '12----------1---------18-08------Ronde 1----
    Kaatje87----Augustus'12----1---------09-09?----Ronde 1----
    FaeSarah----juli '12----------1---------??-??-----Ronde 1

Groetjes,
    Veetje

20. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Hier ben ik weer. Het is ff geleden maar ik ben intussen geopereerd aan acute blindedarm. En waarsch heb ik een hernia :(
    Flink aan het kwakkelen dus. Ook is m'n cyclus helemaal door de war.
    2x bruinverlies gehad in 2 wk maar niet echt ongesteld.
    Ik ga jullie verhalen even lezen.

Deel Deze Pagina