Rammelende eierstokken, wens voor een 2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dufel, 29 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Je hebt idd gelijk met dat draaien, ging het gelijk even uit testen. Dat draaien heb ik normaal vergrendeld staan dus nu maar vaker het beeld draaien.

Welkom Sado en ik hoop voor je dat je gauw een mooie cyclus hebt;)

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik heb momenteel nog de mirena spiraal en wil hem in juli er uit laten halen, zodat ik weer een normale cyclus heb. Word niet meer ongesteld door de mirena namelijk!

Ik moet ook zo ontzettend wennen aan de nieuwe site. Maar ja, over een paar maanden weten we niet beter meer ;)

Ik hoop dat jullie allemaal snel mooie positieve testen in handen mogen hebben!!

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    Dankje, xMeliisz! :)

Herken wat je op de vorige pagina zegt, Banana, alles en iedereen lijkt zwanger te zijn: kennissen, beroemdheden, iedereen op straat, haha. Hoop dat wij ook allemaal gauw weer bij die club mogen horen!

4. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hallo,

Hier ook al 5 jaar rammelende eierstokken. Door omstandigheden ( relatie uit, opleiding ed) niet voor een 2e kunnen gaan.
    Nu een nieuwe relatie en allebei een zeer grote kinderwens. Ik ga deze pilstrip afmaken ( nog 5 stuks) en dan stop ik helemaal met de pil na ruim 7 jaar aan de pil gezeten te hebben. Plan was eigenlijk in juli pas hahaha.
    Mijn dochter over een weekje 8 jaar was niet gepland maar wel erg gewenst dus nu gaat het ook raar zijn om er echt mee bezig te gaan zijn....
    Zij vraagt al sinds haar 3e ongeveer om een broertje of zusje en ze is super leuk met baby's dus ik ben super benieuwd hoe zij zal reageren als ze hoort dat ze grote zus word! Denk dat ze gaat huilen want ze is al zo'n hele emotionele tuttebel hahahaha

5. shoshana

shoshana Niet meer actief

Hoi, net dat de site niet beschikbaar was had ik het net zo nodig. We wilden hier in de zomer of het najaar er voor gaan. Ivm een huis kopen. Maar ik heb vrijdag een test gedaan omdat ik een week overtijd was, en die is positief. Dus ik ben zwanger, eerder als gepland maar harstikke leuk en welkom natuurlijk.

6. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!!!

7. shoshana

Dank je wel

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    Gefeliciteerd!! :)

9. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wauw, van harte gefeliciteerd
    Super leuk en wat een verrassing dat het eerder is al gepland.
    Geniet lekker van je zwangerschap

Ik hoop dat er gauw velen volgen

10. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Gefeliciteerd meid! Spannend:D

11. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Lekker van gaan genieten. Gaat het kopen van een huis nog wel door?

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie hebben besloten om er samen voor te gaan. En wat leuk dat je dochter dit allemaal zo bewust mee gaat maken. Ik was zelf 12 toen mijn moeder zwanger werd en ik vond het echt geweldig om dit mee te maken. Hopelijk heb je snel een positieve test in je handen. :)

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    Wat spannend! Hopelijk is het gauw raak! :)

14. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Dank jullie wel, ja echt super spannend ook voor mijn mannetje. Hij heeft nog geen biologische kinderen dus ook zeer benieuwd hoe dat ook voor hem gaat zijn! Ben blij als de pilstrip op is!

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.230
    113
    De laatste pilweek is hier vanmorgen ingegaan! Hoewel we er de komende weken/maanden niet echt voor gaan, voelt dit toch al wel heel spannend :)

Vanmorgen m'n dochter voor het eerst naar de crèche gebracht. Aargh wat een moeilijk moment, ben helemáál niet emotioneel ingesteld, maar tranen met tuiten gehuild hoor :( Zouden dat soort momentjes hij een tweede kindje nog zo moeilijk/emotioneel zijn? ;)

16. shoshana

Ja dat gaat nog wel door. Verhuizen en klussen als je zwanger bent is niet het meest handig. Maar zeker ook niet onmogelijk. Mijn vorige zwangerschap was zonder kwaaltjes, met 43 weken ging ik nog rustig een boswandeling maken van een uur. Ik hoop dat het deze keer ook zo makkelijk gaat allemaal :)

17. shoshana

Oh en bedankt voor de felicitaties :)

18. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Wat spannend Sado! Ik ga volgende week mijn spiraal er uit laten halen zodat mijn lichaam weer een normale cyclus kan krijgen. En dan in het najaar er echt voor gaan.

En toen mijn zoon voor het eerst ging heb ik ook vreselijk gehuild.. Eerste paar keer zelfs! Is normaal hoor ;)

19. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Wij willen er ook weer voor gaan in het najaar! Ons zoontje is nu 7,5 maanden oud en we willen er rond zijn eerste verjaardag weer voor gaan. Ik geef nog volledig borstvoeding waardoor ik nog niet ongesteld ben geworden na de bevalling. Ik hoop gewoon borstvoeding te blijven geven want zou het wel jammer vinden om te stoppen om mijn cyclus weer terug te krijgen. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

@shoshana; gefeliciteerd!!

20. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ach Sado, heel begrijpelijk hoor die tranen. Ik ben thuisblijfmoeder dus heb daar geen last van maar kan het me heel goed indenken. Ik heb er al moeite mee als ik mn meisje bij dr papa moet laten voor eventjes.. :p

Happy91, wat goed zo lang borstvoeding. Ben benieuwd wanneer je cyclus weer op gang komt. Hier 4.5 maand borstvoeding en ook nog een menstruatie gehad. Wil ook nog lang niet stoppen dus hopelijk regelt mijn lichaam het dalijk allemaal vanzelf.

Binnenkort komt de fotograaf voor ons huis en dan gaat het te koop bord in de tuin. Ik vind het zo spannend. Ben benieuwd of ik mn volgende kindje in dit huis nog krijg of eventueel al in ons volgende huis.

Deel Deze Pagina