Wit verduisterend rolgordijn van Ikea

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door NooNoo, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Heeft iemand deze?
    En zo ja, is ie echt verduisterend? Wij hebben 'm zelf in het zwart en dan verduistert ie wel ja, maar ik vraag me af of dit in het wit net zo goed werkt?
    We willen 'm misschien gaan kopen voor op het babykamertje en dan wordt mijn project het pimpen er van ;)
    Moet ie alleen wel goed zijn... Zwart vind ik misschien iets té voor op een babykamertje en de grijze past niet zo goed bij de kleur die we op de muur hebben.

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hoi!

Wij hebben er 2 in de huiskamer hangen en die werken best goed hoor :)
    Ik kan niet zeggen of ze echt verduisterend werken omdat we maar 1 raam met die gordijnen hebben gedaan en de rest niet (en we hebben nu behoorlijk wat raamwerk)
    Maar qua warmte is het ideaal in elk geval :) ik vind ze toppie, zeker voor die prijs!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja deze werkt ;) wij hebben een straat lantaarn voor het huis. en als we deze dicht doen op de kamer hebben we het echt donker

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Kijk, dat zijn goeie berichten! ;)
    Thanx, dan kan ik nu op zoek naar leuke pimpideeën :)

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb ook een wit, verduisterend rolgordijn (dubbele plissé). Niet van Ikea maar een ander merk overigens. Het werkt super! Waar je even naar moet kijken, is of er een soort coating in zit die het licht echt tegenhoudt.

6. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben 'm ook en vinden het goed werken. Pikkedonker is het niet, maar wel vrij donker. Natuurlijk kom er altijd wat licht langs de randen, maar dat heb je met alle kleuren.
    Wij zijn er iig tevreden mee!

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Is het wel donker genoeg voor op een babykamer dan?
    Of maakt dat niet zo heel veel uit? :)

8. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Hier 1 in de babykamer en kan zeggen dat hij goed verduisterd.
    Nu is het wel zo dat haar raam aan de kant van alleen maar tuinen zit dus weinig licht buiten is te vinden maar goed hij doet zijn werk prima.

9. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

afgezien van de zijkanten (waar altijd wel iets langsschijnt) verduisterd hij goed. Mijn ouders hebben ze.

Wij hebben bij de leenbakker gehaald. Is nu een serie die eruit gaat met 50% korting. Deze vind ik persoonlijk iets beter 'lopen'. Man heeft ze er dit weekend voor gemaakt en lekker donker.

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij hebben ze ook idd buiten de randen is het helemaal donker, maar daar kan je zelf ook wat aan doen door hoe je ze ophangt.

11. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

klopt hoor, maar ze hangen bij ons op het kantelraam en dus niet op/in het kozijn. Want dan zou het raam niet meer open willen;). Dus wij ontkomen er niet aan om een strookje licht te houden.

12. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Wij hebben hier ook het rolgordijn van de Ikea en hij verduisterd prima. Ook hier een straatlataarn voorhet raam en alleen aan de zijkanten komt er wat licht doorheen, maar omdat we ook nog overgordijnen hebben zie je er nauwelijks meer iets van.

In mijn eigen slaapkamer heb ik de rolgordijnen van de Leenbakker, maar die van de Ikea vinden wij beter!

Deel Deze Pagina