Rampvlucht over de bijlmer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door vlindermoeder, 1 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    1.990
    533
    113
    Hier
    Wie heeft deze serie gezien?

    Ik heb het net in zijn geheel gezien en ben er stil van.
    Ik vind het onwerkelijk en ik ben geen wappie, maar dit kan toch niet anders dan een doofpot zijn.

    Ik was 8 jaar toen het gebeurde. Dus ik kende het verhaal in grote lijnen wel en de verhalen over mannen in witte pakken, maar wat je in deze serie zit gaat veel verder.
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nog niet gezien wil wel heel graag kijken. Weet nog als de dag van gisteren waar ik was toen het gebeurde. Je voelde in Amsterdam Noord de grond trillen na de inslag. Veel van mijn klasgenoten zijn toen ook familie verloren tijdens de crash die in de flat woonden. Ik geloof zeker in een doofpot verhaal en ik ben echt geen complot wappie.
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Zeker zijn ze toen over veel zaken niet eerlijk geweest. Gebeurt nog steeds...kijk maar naar de kinderopvangtoelasg affaire of alles wat er gaande is in Groningen.

    Maar verder een goede serie, ondanks dat ik nog klein was herinner ik mij de ramp erg goed.
     
    xDuvessa vindt dit leuk.
  4. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.386
    2.551
    113
    Wauw wat een. Verhaal. Ik was toen nog niet geboren en wist het dus ook niet. Wel dat er ooit een belmer ramp geweest is.

    Ik heb mijn eigen er meteen in vastgebeten en mijn conclusie. Het rommelt aan alle kanten en Nederland weet dit...

    Verschikkelijk!!
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik heb hem ook helemaal gezien. Ook de reflectie van Rob van Gijzel nu. Terugkijkend daarop, waar hij natuurlijk bij betrokken was en met een kleine link naar een toeslagenaffaire enz.
     
  6. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    O, en het niet vertrouwen van de overheid of delen, maakt je niet direct een wappie.
     
    SAARC, rocketscience en Maan14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina