Weet niet meer of de 1e echo bij mijn zoon inwendig of uitwendig was dus kan het niet checken helaas...
Placentaplek verschuift in de groei vd baarmoeder. Daarom zei ik ook specifiek dat de plek van het vruchtje ook de plek vd placenta is .... tussen de 6e en 8e week!!! Daarna veranderd dat door de groei natuurlijk!!
Oh haha. Heb geen idee waar de placenta lag met 7 weken. Heb zitten kijken, maar kan hem ook niet erg ontdekken. Vruchtje lag in ieder geval rechts (uitwendig).
Haha, ja op basis van deze echo. Zou je het wel zeggen ja. Bekijk bijlage 478926 Dit is de 1e echo van mn dochter. Ook meer links dan rechts.
Ik heb vanmiddag even wat oude echofoto's opgesnord. Bij dochter en zoon1 klopte het, maar bij zoon2 niet, dus helaas, volgens mij is het een bakerpraatje
Hier een inwendige echo met 7+3 weken Kindje ligt echt precies in het midden. Geen idee welk geslacht hierbij hoort volgens de theorie van beide een beetje hahaha. Bekijk bijlage 478939
Oh ik ben heel erg benieuwd. Volgens die theorie zouden wij nu een meisje krijgen. Kleintje lag helemaal links op de inwendige echo.