Ja, mevrouw is niet zo technisch. Dus heeft ze datum en tijd niet veranderd. Datum onder de echo klopt.
Nou allebei mijn dochters lagen rond die termijn aan de rechterkant bij de inwendige echo dus dan zouden het allebei jongetjes moeten zijn geweest als ik het goed begrijp? Lijkt me wel een gekke theorie gezien het toch gewoon random is waar een vruchtje innestelt?
Nee dan klopt het bij jou wel. Als het inwendig is en op de foto staat het rechts als je de foto gewoon voor je houdt is het een meisje dus klopt de theorie bij jou.
Maar nu zeg je over dolliej d'r echo een meisje maar daar zie ik toch een vruchtje links? Misschien snap ik het niet helemaal
Hahaha nee je hebt gelijk. Nu haal ik ze door elkaar Dan klopt het bij jou niet inderdaad. Inwendig rechts is jongen.
Is dit alleen met vroege termijn? Bij mijn dochter had ik echo met 10 weken. Maar kan je hieraan ook zien? Het was natuurlijk uitwendig. Het was een meisje dus maar ben benieuwd of je het kan zien met ook 10 weken
edit/ ik lees dat het allen bij de vroege echo kan Hierbij mijn vroege echo met 7 weken, inwendig. Wat denken jullie?
Hier met 6+5 een echo gehad, het zou volgens de ramsi een meisje zijn. Het is toch echt een jongen! Duidelijk piemeltje gezien gisteren..