Hoi allemaal.. In dec een miskraam gehad, hier kwamen we achter bij de echo van 8/9weken.. bleek dat het achteraf met 6weken al niet meer leefde.. 19juli hadden we weer een positieve test! Dolblij maar ook weer erg spannend.. Voel me verder wel redelijk goed.. Maar vanaf afgelopen weekend bruine afscheiding... ik schrok me kapot. Vk gebeld, die zei dat zolang het bruin was niet heel kwaad kon.. morgenavond hebben we toch een extra echo omdat ik toch heel bang ben dat het weer verkeerd gaat... Iemand hier ervaring mee??
Ja! Geen ervaring met eerdere miskraam gelukkig, maar wel met bruine afscheiding! Heb het deze zwangerschap vanaf een week of 6 gehad tot zeker 11 weken. En niet een beetje, nee echt veel bruine afscheiding! Ook meermaals een extra echo gekregen, en steeds alles prima in orde met het kindje en geen oorzaak te bekennen. Inmiddels 16+ weken zwanger, en gelukkig geen bruine afscheiding meer gehad. Het hoeft dus echt niks te betekenen! Maar dat het verdomd onzeker maakt dat weet ik helaas..
Jaa ik ben nu ook rond de 6,5 7 weken zwanger.. ik had het bij me zoontje 4jaar terug ook een keer gehad 1 dag rond de 16 weken en 1dag rond de 21 weken.. maar ik heb het nu al vanaf zaterdag.. me urine is gelukkig wel helder, is alleen met afvegen en soms in me inlegkruisje.. maakt idd heel erg onzeker.. Fijn dat het bij jou allemaal goed is gegaan/gaat!
Had ik ook! Zwanger na een miskraam, en bij 6.5 een bloeding. Rood zelfs. Mocht binnen voor een echo en het hartje klopte maar toch waren ze erg voorzichtig. Maar alles bleef goed en mijn dochter is nu lekker aan het spelen. Ik had wel het hele eerste trimester af en toe rood bloed, en dagelijks bruinverlies. Dus zelfs dat hoeft niet te betekenen dat het mis gaat.
Pff ik was gisteren 6 weken en heb sinds gisteren ook af en toe heel licht bruinverlies, ook steeds menstruatiekrampen. Zo ontzettend spannend hè? Ik krijg morgen ook alvast een echo. Ik duim voor ons! Hoe ver ben jij nu?
Jaa heel erg spannend... ik weet niet zeker hoever ik ben, als ik vanaf de eerste dag van ongesteldheid reken ben ik vandaag 7 weken.. maar ik heb op me 32ste dag getest en als vanaf dan reken ben ik 6w-4d.. ik duim ook voor ons! Hoe laat moet je? Ik pas om half 7 savonds.
Ik heb vanaf week 6-9 helderrood bloedverlies gehad met tussendoor soms wat bruin verlies. Ik heb daar nooit buikpijn bij gehad en de zwangerschap voldragen tot 40+5. Mijn zoon wordt ondertussen bijna 2! Ik snap je angst heel goed. Ik hoop dat je wat vertrouwen krijgt door deze verhalen
Dat wordt een lange dag morgen Ik om 15.40 en dat vind ik al veel te laat haha..heb ook nog geen idee hoe ik de dag ga doorkomen. Heb jij veel afleiding? Heb je trouwens constant bruin of maar af en toe? En ook kramp?
Jaa wordt een lange dag idd!! Ik heb een zoontje van bijna 4 en die is de hele dag bezig met me dus heb wel afleiding gelukkig.. Met afvegen heb ik meeste bruin, maar op inlegkruisje is het wisselend.. nee ik heb geen kramp.. jij??
Ik denk aan je!! Laat je het nog weten? Mijn zoontje zorgt ook wel voor afleiding haha. Ik heb geen bruin meer en had wel heel veel kramp, maar das sinds gistermiddag ook weg gelukkig.
Het zit weer niet goed.. wel een vruchtzakje maar geen aanhechting van een kindje. Ze heeft nog wel de echo van volgende week laten staan, om te kijken of het ergens nog gegroeid is..
He Gadsie dat meen je niet! Kan het niet zijn dat je eisprong later is geweest? Dat het vruchtje zich nog moet ontwikkelen? Hoever zou je nu zijn?
Als we uitgaan van de dag dat ik had getest moest het zeker 6w/4d zijn. Dus ze denkt dat het niet goed Zit.
Oo nee dit was niet wat ik hoopte te lezen! Had je ergens ook al zo'n gevoel? Ik ga heel erg hopen dat het nog goed komt meid!