28 weken zwanger en van p22 naar p8 gegaan.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mayke1717, 31 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hoi.

Met de 20 weken echo zat de baby op p20. De gynaecoloog gaf aan met 28 weken een groei echo te willen om dit te monitoren. Gisteren met 28 weken dus de echo gehad en baby zat nu op p8. Dopler meting was goed. Ze gaan dit wederom over 2 weken herhalen om te kijken of dit de lijn is waar de baby in groeit of dat ze toch afwijkt.
    Geen reden tot ongerustheid maar toch houdt het me bezig. Kan het zijn dat het fout gemeten is? En wat als ze wel is afgezwakt over 2 weken naar een lagere p lijn?
    Ze bekeken de p waarde van mijn dochter die 9.5 jaar geleden geboren is en die zat blijkbaar op p10 met de geboorte en wij zijn beide ook niet groot.

margarethd vindt dit leuk.
  2. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Als dit bij je vorige zwangerschap ook het geval was zou ik je niet direct zorgen maken. Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden, en als je vragen hebt of toch twijfelt gewoon extra vragen stellen of laten controleren voor je eigen gerustheid ;)

Wollig vindt dit leuk.
  3. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ja maak me nu niet direct zorgen tenzij volgende echo niet goed zou zijn. Maar ws hebben we gewoon kleine kids idd en zolang zij in eigen curve groeit is het zeker goed. Bedankt voor je reactie.

margarethd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina