Dag Dames , Ik ben 24 en Wil Mijn verhaaltje delen Met jullie . Ik gebruik geen anticonceptie Alleen de Condoom 1 Maart Nam ik De morning after pil vergeten om te doen , 27 maart weer de Map 13 Maart Netjes Ongesteld wel iets minder Test Negatief 20 April Ongesteld geweest maar 1 week nod Kon door de morning after pil komen maar ook omdat ik aan de antibiotica kuur zat . 29 april Weer de morning after pil Ingenomen . En Ben in mei niet ongesteld geweest kon ook door de map komen Weer Getest en Negatief , Nou Ben ik de laatste tijd misselijk En las ik dat Sommige dames negatief teste maar toch zwanger bleken Dus ging ik Voor een Inwendig echo , Er was helemaal niks te zien Maar de echocpist zei dat ik naar se ziekenhuis kon omdat ze dacht aan pcos . en ik Denk meer Aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap mijn vraag : Is bij Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap altijd een positief test of kan je ook negatief testen
Dit Was Mijn echo Ze zei dus dat Die blaasjes in De eileider op Pcos verwijzen Maar Ik Ben erg Bang dat ik buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb
Heb ook erge steken in mijn onderbuik en onder kant van mijn Rug Vandaar de gedachte aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Ik vind je verhaal erg warrig. Begrijp ook niet zo goed waarom je denkt aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap eigenlijk? Bij negatieve testen en een echo waar geen zwangerschap op te zien is, ben je niet zwanger. Misschien verstandig om na te gaan denken over degelijke anticonceptie. De morning after pil is voor nood en het lijkt me niet heel goed voor je om in 2 maanden tijd 3 keer de morning after pil in te nemen.
ja daar heb je gelijk in , Ik dacht aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat ik hele erge steken krijg in mijn Onderbuik Aan een kant toen toch maar effe urine afgelegd bij de huisarts en die dacht aan blaasonsteking maar toch angstig dus vandaag met ochtend urine weer zitten testen en het was negatief , Dus ik vroeg me af of ook met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap een zwangerschapstest negatief zou kunnen zijn
Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zie je volgens mij toch altjjd wel een lichte positieve zwangerschapstest. Maar ik snap niet waarom je zo vaak de morning afterpil neemt. Dit is alleen bedoeld voor noodgevallen, en niet bedoeld om maandelijks te slikken. Ik zou als ik jou was een afspraak met de huisarts maken en vragen of je niet gewoon aan de pil kan.
Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je ook gewoon een positieve test. Voor zover ik kan beoordelen ben ik er 99% zeker van dat je gelukkig niet zwanger bent! Ik zou wel een andere anticonceptie methode gaan gebruiken, want zoals je het nu doet werkt niet!
Jes dankje misschien heb ik gewoon steken in mn onderbuik door de blaasontsteking heb getest en is negatief
Heb je de uitslag van je urine onderzoek al gehad dan? En dus bevestigd dat je een blaasontsteking hebt?
Dat vind ik wel raar, dat je een condoom vergeet. Je weet wat de consequenties zijn, dan vergeet je dat toch niet? Zo vaak de morning after pill nemen is ook niet geheel gezond. Je krijgt op korte termijn een hoge dosis hormonen binnen en dit kan je cyclus behoorlijk in de war schoppen. Ik zou kijken naar een andere vorm van anticonceptie.
ja ga ik doen Heb ook gemerkt dat mn cyclus inderdaad in de war zit dus heb besloten om er beter op te letten . dus het zal geen zwangerschap zijn denk ik
Gezien je negatieve testen en de echo waar geen zwangerschap op te zien is, kun je er 100% zeker van zijn dat je niet zwanger bent.