Lieve dames! Wie heeft er nog meer volgende week de 20 weken echo en wilt mee aftellen met mij.. Niet zo zeer enorm gespannen maar wel gezonde spanning. Ook horen we dan hopelijk wat het wordt en of het in goede gezondheid is..
Ja heel af en toe, maar dat is waarschijnlijk omdat het m'n tweede is.. dan ken je het gevoel al. Soort van plopjes of licht gekietel aan de binnenkant, soms zelfs echt een trap!
Ik heb hem donderdag, toch wel een spannend moment he! Ik voel de baby wel, op dezelfde plek steeds wat lichte plopjes.
Vanwege omstandigheden pas met 23w3d mijn 20 weken echo 16 febr voelde de baby al heel vroeg, 14 weken plopjes.. en 17.5 week duidelijke schopjes.. placenta ligt achter dus vandaar eerste kindje trouwens.. ben wel nieuwsgierig nr de echo mr maak me nog niet teveel zorgen..
Ja ik voel de baby regelmatig. Het is wel mijn derde. In week 13 voor het eerst. Nu bijna dagelijks. Ik voel vaak een beetje onderin gefladder, het is moeilijk te omschrijven, het zijn nog niet echte schopjes die ik voel. Mijn placenta ligt ook achter dus daarom voel ik hem ook wel goed.
Ik ben nu officiëel 19 weken (groei baby 20+3d) en ik voel haar ook elke dag een aantal keer. Vooral na de maaltijd of een tas koffie (enkel 's morgens!) trapt ze de boel vanbinnen bij elkaar