Hallo!! Even een vraagje... Wij zijn nu ruim zeven maanden bezig om zwanger te raken poe poe wat een stress kan dat met zich mee brengen! Nu heb ik deze maand na mijn eisprong echt ontzettende steken rond mijn liesstreek... echt zo vervelend bij elke beweging die ik maak voel ik het... Heeft een van jullie hier misschien ervaring mee...?? (ik vertrouw het niet zo....)
ja ik heb er ervaring mee!! Heb dat ook 1 keer gehad...en toen was ik zwanger!!!!! Heb het nu weer...dus hoop dat het een goed teken is!! x
o spannend!!!! Ik heb ws. mn nod zaterdag! Maar wacht zeker tot maandag omdat mn cyclus wat anders zou kunnen zijn als normaal deze maand! x
Hoeveel dagen na je ei zit je? Ovutesten of geteperatuurd? Ik heb namelijk altijd tot een week na mijn ei vanallerhande klachten, zo ook die steekjes.... Bij betekend het dus helaas niet dat ik zwanger was. Ik hoop bij jou beter nieuws! Groetjes Cyntje78
ik zit nu 13 dagen na mijn eisprong... Ik wacht het maar rustig af. (alhoewel is moeilijk om rustig af te wachten als je vakantie hebt en alleen zit hahahaha) Je kan jezelf er helemaal gek mee maken...
heb ik dus ook gehad die steken. en vandaag weer zo'n rare steek aan de zijkant van me buik en vlakbij mn lies..!
Hier ook iemand die af en toe steken heeft en ik moet eigenlijk vandaag ongie worden(ben het nog niet) en normaal als ik een menstruatie heb dan heb ik pijn in mijn rug en ben ik misselijk, alleen heb ik nu totaal geen last van mijn rug ben alleen misselijk en nou ja veel moe ook weer niet maar ben wel moe.En de koffie die ik normaal elke dag drink is de ene dag heerlijk en de andere dag smaakt het zo zuur terwijl mijn tante het lekker vind.
Hier nog iemand met steekjes en kriebels...mn buik voelt zwaar en vol en lijkt wel een ballon pfffff...wachten wachten wachten he ! Malein, hoe gaat ie, jij kon toch testen vandaag of zit ik nu helemaal fout ? Succes meiden
nou hier weer een heeeeel meisje. Werd vannacht wakker van echt ontzettende krampen, kon er bijna niet van lopen. Ben vannacht dus ZWAAR ongesteld geworden. ... begin nu echt een beetje aan onze lichamen te twijfelen. Maar we moeten positief blijven denken, dus dat gaan we dan maar weer proberen....
He Malein, Misschien heb je een hele vroege miskraam gehad. Ik had zelf in mijn vorige zwangerschap een keer een cyclus van 43 dagen terwijl ik eigenlijk normaal op 30 dagen zat. Ik dacht dus ook dat ik zwanger was maar alle testen waren negatief. Toen heb ik de ha gebeld. Die zei als je na 2 dagen nog niet ongi bent en ook niet zwanger kom dan maar langs voor een bloedtest. En prompt werd ik de volgende dag ongi. Maar ook heel erg! De ha zei dat ik misschien toch een beginnende zwangerschap had maar dat dat in een heel vroeg stadium is afgebroken, zo vroeg dat ik het eigenlijk geen miskraam kon noemen. Misschien is dat bij jou ook zo? Je weet het toch nooit wat voor rare fratsen je lichaam met je uithaalt! Zo irritant!:x Veel succes hoor! Liefs Jelisa