Pfff... ik word al moe als ik dit alleen al lees! Gewoon lekker sexen, klaar! Maar voor wie wil die kan natuurlijk zijn / haar gang gaan, hoor!
Asje Zo ingewikkeld of vermoeiend is het niet hoor En je hoogtepunt wordt er gigantisch fantastisch door....
hey meide wat grappig had er stom weg nog nooit van gehoort maar we zullen het is ff uit gaan proberen hahaha altijd leuk toch succes allemaal sannehai gefeliciteerd he das goed nieuws
ik had het forum idd 2 jjaar geleden ook gelezen, die maand meteen toegepast.... en ja hoor meteen zwanger. toen we echt zwanger wilde worden zorgde mijn man toch al dat ik mij hoogtepunt kreeg na hem, dus dit verandert niet zo heel veel. als je jezelf een beetje "traint" kun je dit vaak herhalen!
hey meiden hier heb ik het die maand 1 keer gedaan rond mijn ei.toen hebben we ook gefietst en ja nu is fynn alweer 6 weken.dus ik zeg probeer het uit!
Hallo, hallo! Toen ik mijn man vertelde over 'randjes fietsen' (had ie nog nooit van gehoord) dacht hij dat ik het volgende filmpje bedoelde dat hij net had gezien: http://www.snotr.com/video/2413 haha! Ook leuk, maar minder efffectieff om zwanger van te worden, dacht ik
Hallo Iedereen, Wat een fantastisch onderwerp. Ik had nog nooit van randje fietsen gehoord maar ik ga oefenen! Al is het alleen maar voor de fun! Groetjes
En janneke! Ahahahah ook leuk ja maar niet zo effectief ben ik bang. Tenzij de fietser er heel erg opgewonden van word ! Soort voorspel dus. Groetjes
Ben benieuwd of het helpt, ik ben het al goed aan het toepassen deze ronde haha ! Goed voor de buikspieren ook...eheheh
zo was ie niet bedoelt hoor, maar ja hier kan je alles opvatten zoals je het wil helaas... had er even een poppetje met een knipoogje bij moeten doen denk ik... ben zelf iemand die bekend is met dwang, dus zou het nooit op zo'n manier bedoelen
Gelukkig maar, dan is het goed Was ook maar een eenmalige actie ooit eens, geen dagelijks terugkerend fenomeen