okee haha. nogmaals sorry als t verkeerd over kwam... maarehh wel knap haha, ik kan het in ieder geval niet! Goed voor de calorietjes hihi
Hallo allemaal, Ik wil deze techniek niet meteen ontkrachten maar ik was toen die tijd ook al actief op dit forum. Wij hebben dit ook lang geprobeerd maar echter zonder succes. We zitten nu in de MMM dus misschien dat het voor ons ook niet telt. Liefs
Denk dat het dan inderdaad een ander geval is...als alles wel "goed" zit dan kan het misschien wel helpen
kpom even melden dat we er deze ronde niet aan toegekomen zijn alle anderen veel succes! Ik ben benieuwd wie er zwanger zijn uiteindelijk!
Heb vandaag eindelijk een positieve ovutest en heb de keren dat we geklusd hebben goed op het randje gefietst! Duzzz we zullen zien hihi
Hoi meiden, even tussendoor, de eerste ronde dat ik echt mijn best heb gedaan op randjesfietsen waren we meteen zwanger! of dit toeval is geen idee, maar op deze manier bleven alle zaadjes van vriendlief binnen en zijn ze dus goed geconsumeerd zeg maar dus tja.. ik zou zeggen: zéker uitproberen!
Ik meld me even hier... ik ben 2x zwanger geraakt met de randjesfietsen methode. Er is op een andere (Belgische) site een erg lang topic over waarin denk ik wel een 50 tal vrouwen melden dat ze de techniek succesvol gebruikt hebben: http://9maand.be/forum/reactions/id/68340/page/0 Het is wel geen makkelijke techniek, je moet echt heeeeeel erg dicht bij het randje komen elke keer, anders werkt het niet. Zalig!
Zie nu dat mn tweede berichtje weg is. Ik vertelde een paar dagen geleden (daarna waren alle berichten gewist) dat ik zwanger ben! Heb het randje fietsen heel goed toegepast en zie het resultaat!!!!!!!!!!!!!!
zal ik de teller dan op 5 en 6 zetten? In 2007 idd voor het eerst, het topic kan ik me nog heel goed herinneren... en nu voor kindje 2 ook weer een paar keer gedaan... Dus dames, heel veel succes
Van harte gefeliciteerd meis!! heerlijk he, en ik was ook de eerste ronde randjes fietsen meteen zwanger dus ja t zal gerust wel werken
Ik val onder die 2007 mama's - en werd 'de maand van het randjesfietsen' ook zwanger. Toeval? Mazzel? Toch is het bij ons een feit gebleken...
Wij hebben het ook toegepast.. echt een super techniek. En niet alleen om zwanger te worden Update volgt Hoop dat het idd echt help
Jullie lijken het allemaal zo snel onder de knie te hebben? Bij mij heeft het echt een paar weken geduurd eer ik de timing goed had!
Tjonge, de teller staat nu op 8. Meiden gefeliciteerd! Bij mij is de cyclus een rommeltje momenteel. Volgende week maar weer langs de gyn. Dus ik zal vast nummer 9 niet zijn. Ik vind 12 wel een mooi getal
Jaah! Nummer 9 hier Kan toeval zijn.. maar eerste poging met de nieuwe techniek heeft blijkbaar prima geholpen =D>