Randjes fietsen, Forum 2 jaar geleden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wieweet, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ester75

ester75 Lid

21 apr 2009
    22
    0
    0
    Ja hier ook iemand die het is gaan proberen.......
    Gister erg vruchtbaar en we hebben het geprobeerd, volgens ons is het aardig gelukt.
    Ben dus erg benieuwd over 2 weken

Groetjes Ester

2. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Vanaf dat we zwanger wilden worden de 16e ronde .. tussen door wel twee mk gehad.
    Maar ik was nu wel sneller zwanger dan de eerste twee dus zou best eens door de techniek komen ;) Vind ik wel een fijn idee :D

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja he, zeker fijn idee

4. borntotry

borntotry Actief lid

11 jan 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    ik had er nog nooit van gehoord.
    ik vind het wel een beetje een gedoe allemaal :oops: maar als ik zo de ervaringen/resultaten lees, dan vind ik het zeker een overweging waard om het te proberen

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Voor de een is het misschien een gedoe, de ander vindt t makkelijk. Ik had er geen problemen mee, het is alleen een beetje vermoeiend haha. En als je het doet als je partner al "klaar" is dan is wordt t alweer makkelijker. Als je randje wilt fietsen samen met hem dan is het lastiger.

6. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik ga het ook eens proberen over een paar dagen , dus je moet het zolang mogelijk uistellen? ben benieuwd!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja en volgens een site waar ze alles uitleggen zou het t beste zijn om het 7 keer uit te stellen en dan de 8e keer niet meer dacht ik. Moet je maar even de link zoeken hier in dit topic anders ;) Succes ermee :)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat klopt inderdaad, je moet NET niet te ver doorgaan! Je voelt dan ook echt je bm samentrekken

9. sofie3

sofie3 Lid

14 apr 2009
    22
    0
    0
    Nu ik er aan denk, ik geloof dat ik wel een hele pagina zou kunnen vullen met "bloopers" :D ... de eerste keren gaat het echt gegarandaard mis, en dan kom je dus handsfree volledig klaar zeg maar... een echt k*tgevoel is dat! Of je hebt net keurig zeven aanlopen gehaald, en dan wil je volledig doorgaan voor je beloning, en dan net op dat moment belt je schoonmoeder en blijft ze een half uur aan de lijn hangen! :) Achteraf leuk, maar op dat moment had ik dus echt buikpijn omdat ik niet kon klaarkomen!!

Er moeten vast nog zo'n leuke verhalen zijn, toch?

10. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    hoi,

ik kan niet klaarkomen als ik op mijn rug lig,ik wil het randjesfietsen gaan proberen om op mijn buik te liggen maar dan komt al het spul van je man er toch weer uit of maakt dat niet uit dames.

11. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    hoi,

ik kan niet klaarkomen als ik op mijn rug lig,ik wil het randjesfietsen gaan proberen om op mijn buik te liggen maar dan komt al het spul van je man er toch weer uit of maakt dat niet uit dames.

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Op zijn hondjes komt het goedje van je mannetje ook goed op zijn plek terecht ;) het voordeel van klaarkomen na je man is dat alles goed geabsorbeerd wordt, bij mij kwam er daarna dan bijna niets meer uit. succes!!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het klinkt allemaal heel positief maar mij lijkt het best wel een gedoe om het voor elkaar te krijgen. Ik kom eigenlijk maar op 1 manier klaar en dat is als hij mij oraal verwend... Best lastig eigenlijk... want zo kom ik dus altijd eerst klaar en dan daarna komt hij pas klaar. Dus ja... ik denk niet dat mij dit zal lukken helaas...

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ehmm misschien een klein hulpmiddeltje erbij kopen? dat werkt heel goed, ik had vroeger t zelfde als jou maar sindsdien niet meer hoor, en we kunnen t dus perfect timen. t is t beste om vlak na je man te komen. succes!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dan komt het goed uit dat ik 2 weken geleden een erotische party heb gehad en het een en ander heb aangeschaft ;) Misschien dat het zo lukt dan ;)

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wij gebruiken gewoon een klein trilvibotje en als we in de missionarishouding liggen gaat t perfect, t is net de extra trilling die t lekkerder maakt, en hij maakt geen herrie, je hebt ook mooie bescheiden apparaatjes :) ik heb t niet over een mega tarzan ofzo haha :D zodra het klaarkomen nadert haal ik hem gewoon even weg en zo red ik t wel tot 7 keer randjes fietsen hoor :) maar zo heeft ieder zijn eigen manier 8)

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Maar doe je dat dan allemaal nadat je man is klaargekomen? En wat doet hij dan ondertussen of is het hij die het "speeltje" bedient?
    Want ik vind het heel leuk klinken, maar nadat mijn man is klaargekomen, is het voor hem wel over! Hij wil echt absoluut dat ik eerst klaar kom (wat niet altijd lukt trouwens) Vind ik best wel jammer, maar ja...

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    nee ik doe dat niet alleen, dat zou ik genant vinden. we vrijen gewoon lekker met elkaar samen, ik lig dan op mijn rug en hou zelf het speeltje vast, zodat je zelf je grens kunt bepalen. t vereist wel wat lenigheid en inmiddels zijn we zo ervaren dat de timing niet moeilijk meer is gelukkig.dus als mijn man bijna komt dan kan ik mezelf ook laten gaan en kom ik dus tegelijk of iets later dan hem klaar. dit werkt ook perfect als je bovenop zit trouwens hoor, met voorkeur met je rug naar je man toe. haha wat een details he :) :oops: hopelijk heb je er iets aan :)

19. sofie3

sofie3 Lid

14 apr 2009
    22
    0
    0
    Wel even opletten dames, randjesfietsen MOET na de zaadlozing! Anders heeft het totaal geen nut! De samentrekkingen dienen immers om zijn zaad "op te zuigen".

Kijk voor een volledige uitleg maar eens op http://www.randjesfietsen.info

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ja zo leg ik t ook uit, je man komt eerst klaar en jij tegelijkertijd of iets erna (hoeven maar een paar seconden te zijn), zodat idd alles naar binnen wordt gezogen. bij ons werkte t perfect en t scheelt ook een hoop geveeg erna.

Deel Deze Pagina