Randjes fietsen, Forum 2 jaar geleden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wieweet, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie3

sofie3 Lid

14 apr 2009
    22
    0
    0
    Euh, hoezo, jij iets daarna? Je MAG daarna niet klaarkomen! Wel 7x BIJNA klaarkomen. Dat is iets waar ik persoonlijk toch wel wat langer dan een paar seconden over doe hoor :eek:

2. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Dit vind ik overigens wel 'raar' ineke, het is toch niet zo dat jij altijd eerder klaar moet komen en als dat niet zo is dat je man dan niet meer weet wat hij moet doen?? Ik zou je man lieflijk influisteren dat hij ná zijn zaadlozing nog heerlijk de hand aan jou kan slaan... dat is toch heerlijk...

3. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Oh Sofie, lees net nog even je post nog een keer...

Randjesfietsen , dan mag je dus uiteindelijk helemaal niet klaarkomen (is dat de bedoeling?) Ik dacht dat je juist uiteindelijk wel ging klaarkomen... Ik snap er weer niets van :D

4. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Dank je Sofie! Dan heb ik het toch wel goed begrepen! ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    je mag WEL klaarkomen daarna hoor, dat is juist de bedoeling. 7 x niet en de 8e keer wel

6. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Count me in!
    Zitten in eerste ronde, ben bekend met randjes fietsen, maar tot nu nog niet 'toegepast'. Mss vanaaf maar eens doen?!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België

Natuurlijk weet mijn man wel van aanpakken, het is geen puber meer hoor! En dat doen we soms ook wel, maar na het klaarkomen is mijn man echt helemaal voldaan (van de vrijgekomen energie misschien, heb wel vaker gehoord dat mannen dit hebben) dat hij echt heel erg moe wordt en dan knuffelen we gewoon nog wat rustig en dat randjes fietsen lijkt me toch nog wat tijd in te nemen dus dat is niet iets wat we vaak zouden kunnen doen vrees is, eerder iets voor een vrije middag :) ... zal vooral van man tot man afhangen denk ik...

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ineke hier hetzelfde hoor! Bovendien kom ik met de vingers niet klaar (heel soms wel, maar dat duurt echt zoooo lang), dus mijn man bevredigt mij oraal. En das wel zo fris om dat vóór de zaadlozing te doen.
    Randje fietsen is niets voor mij denk ik... Deze week komt mn mini-vibo binnen, dus ik zal na de ronde eens kijken of het wat voor mij is ;)

9. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik kan ook alleen klaarkomen als ik op m'n buik lig.
    In hondjes kan ik ook niet goed klaarkomen, dus echt plat op mijn buik. Maakt dit wat uit of niet? :oops:

10. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
  11. sofie3

sofie3 Lid

14 apr 2009
    22
    0
    0
    Je leest toch overal dat de zaadlozing bij voorkeur moet plaatsvinden in de missionarispositie, omdat de zaadjes dan het beste bij de baarmoeder kunnen. Hondjes is dus niet goed... Zal ook wel wat te maken hebben met de stand van je baarmoeder. Bij een gekantelde baarmoeder is het wellicht anders.

Ik vind het hoe dan ook raar hoor dat je alleen maar op je buik kan klaarkomen. Klaarkomen doe je toch van clitorale stimulatie? Wat maakt het dan uit of je op je rug of buik ligt?

12. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Tsja, kan ik er wat aan doen? Ik zou het ook wel anders willen, maar ja. ;)

13. sofie3

sofie3 Lid

14 apr 2009
    22
    0
    0
    Je ligt dus eigenlijk gewoon op je hand dan, als ik het goed begrijp? Lijkt me ook niet makkelijk... als je dat de hele tijd moet doen tijdens het randjesfietsen dan heb je een slapende hand als je nog maar halfweg bent ;)

14. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    En ik bedoel ook niet echt op z'n hondjes, maar echt plat op de buik liggend.
    En dan ongeveer een halfuur nadat mijn ventje is klaargekomen in mij.

Zal dat echt zoveel uitmaken?

15. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0

16. sofie3

sofie3 Lid

14 apr 2009
    22
    0
    0
    Geen idee eerlijk gezegd. Ik zou het toch proberen, als je het kan volhouden in dat standje...

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    saskia, ben benieuwd hoe je ervaring met je bestelling zal zijn, ik denk dat je niet weet wat je overkomt haha, dat had ik wel tenminste in t begin. zooo makkelijk en idd tijdbesparend.

Ja en over de standjes, dat is best lastig, ik heb geen idee of op zijn hondjes zo slecht is, ik had begrepen dat je dan wel in de goede stand zit wat baarmoeder betreft.

Meiden, hopelijk komen er snel meer zwangere randjesfietsers bij! :D ik zal duimen!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Licht eraan of alles al er al uit is gelopen. Als alles er nog in zit dan maakt het niet uit

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    een half uur daarna heeft geen zin meer. Alles wat snel was is dan al naar binnen en alles wat langzaam is dat zal er ook niet meer komen.

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    wij hebben het 1 van de klusmomenten deze ronde ook gedaan (randjefietsen) en nu maar afwachten!

Deel Deze Pagina