hoi dames even een vraagje hier over moet je dit dan dus doen als je man in je zit, als hij dus net is klaar gekomen? of gewoon echt erna als hij al is klaargekomen en dan daarna dit doen? lijkt me best grappig, en als het dan ook resultaat heeft! haahha
Dat lijkt me best lastig, met je man nog in je zo ongeveer 8 keer bijna klaar komen. Dat kan toch helemaal niet. Ik begreep het meteen, het is ook heel logisch. Je zorgt dus dat er zaad ín je zit en dan doe je deze techniek. Makkelijker kan toch niet? Ik ga het ook uitproberen
ow oke sorry sorry dat ik het niet gelijk begreep.....:S ik d8 omdat die sperma dr dan gelijk ver in zit ofso i donno maar goed ik zal het ook eens gaan proberen
Wij hebben het randjesfietsen 2x toegepast en beide keren was ik zwanger, wat helaas mis is gegaan. Daarvoor nooit eerder gedaan. Ik ga het zeker de volgende keer weer doen.
Het enige voordeel van het randje fietsen is dat je baarmoeder het zaad wat verder brengt, Maar de natuur doet zn werk en geloof er dus niet zo in het gebeurd of het gebeur niet. Ook door niet klaar komen kun je gewon zwanger raken
Ja natuurlijk kan dat ook zonder klaar te komen maar helaas lukt dat niet bij iedereen zo snel, dus alle tips kunnen we gebruiken om zwanger te raken. en na al die positieve ervaring van de dames die zwanger zijn geraakt door deze methode geloof ik er ook meer in dat de kans op zwangerschap groter is baat het niet schaadt het niet