Die stomme cyclus...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HJ1977, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Gewoon even van me af zeuren hoor! Met een cyclus van 50 dagen is het zo'n gedoe om je eisprong op de sporen!
    Stomme ovulatietesten van Matcare die ik had besteld mag je dus niet met ochtendurine doen en je mag niet te veel drinken en niet te vaak plassen (wel 4 uur niet!). Dat kan dus weer helemaal niet samen met mijn dieet waarbij ik veel moet drinken. :x
    Daarnaast zou ik niet weten wanneer ik moet beginnen met testen met mijn fijne cyclus. :(
    Dan maak ik me ook nog eens zorgen of ik wel eens een eisprong heb, aangezien ik toch nog steeds een schone 100 kilo weeg... Ik hoop dat vanaf volgende week het afvallen weer wat sneller gaat.
    Nu zit ik weer al op de 32e dag van mijn cyclus. Bah! :(
    Ik dacht dat zwanger worden leuk hoorde te zijn, maar volgens mij wordt het pas leuk als je eenmaal zwanger bent!

    Hehe, dat ben ik weer even kwijt. :p
     
  2. truuz

    truuz Actief lid

    27 jul 2007
    100
    0
    0
    D at lucht op! Gooi het er maar uit hoor!
     
  3. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

    Ik had die ovu testen van matcare ook en ik heb ze wel gewoon 's ochtends gebruikt. Dit werkt prima!
    Omdat ik overdag ook veel drink en het zeker niet uithou om 4 uur niet te mogen plassen (als je niet mag, dan moet je juist he?), heb ik het gewoon 's ochtends gedaan. En het klopte steeds als ik het vergeleek met mijn temp curve.
    Hou er wel rekening mee dat het langer duurt voordat je de test goed kan aflezen dan bij een zw.test het geval is.
    Een vriendin vergiste zich hiermee en gooide de test steeds na 4 minuten weg, maar dat was dus fout!

    Heel veel succes!
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee, zwanger WORDEN is niet leuk (behalve de manier waarop dan ;) )
    Zwanger ZIJN wel!
    Ik hoop dus voor je dat je snel kunt gaan genieten! ;)
     

Deel Deze Pagina