Wel of toch nog niet compleet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zia86, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Help waar komen deze gedachten en gevoelens opeens vandaan!

Onze nr 3 ons meisje wat voelen wij ons compleet!
    Tot haar 2e jaar heb ik geroepen nee echt geen kindje meer hier! Mijn 3e zwangerschap was emotioneel erg zwaar dit had ik niet bij nr 1 en 2 toen zat ik op een enorme roze wolk!
    Dus de stellerisatie van manlief staat die mag over 3 weken naar het zh. Maar ik begin enorm terug te krabbelen ( terwijl ik hem heb overtuigd voor een knoopje)
    De laatste 2 maanden ben ik anders gaan denken en is er een wens onstaan voor een 4e!
    Handig? Nee absoluut niet. Wij wonen in een eengezinswoning met 3 slaapkamers jongens slapen al samen. Een 4e slaapkamer valt te realiseren maar dan hebben wij er nog niet genoeg. En verhuizen gaan wij nog niet. De hypotheek is net om gezet wij willen eerst meer aflossen.
    Financieel gaat het prima ook ga ik straks meer werken.
    Maar manlief schrok wel even toen ik met m'n wens kwam. Hij wil er echt niet nog 1. Maar hij heeft mij beloofd echt nog even heel goed na te denken en het een week te laten rusten. Ik wil hem ook zeker niet gaan overtuigen hij moet ik ook willen.
    Dus ik laat het aan hem. Want laten we eerlijk zijn ik ben enorm trots dat wij 3 mooie kindjes hebben mogen krijgen dus ik "mag" van mezelf ook niet zo zeuren.
    Ik wil niemand kwetsen hoor! Ik snap dat sommige denken hou op 3 Kids wat een rijkdom! Daarom snap ik het zelf ook even niet.

Herkend iemand dit? Slijt dit gevoel weer of wordt het alleen maar sterker? Nu denk ik hup dat knoopje er in en dan kan het gewoon echt niet meer. Maarja dat is natuurlijk ook een beetje struisvogelpolitiek.

Bedankt voor het lezen!

2. Anna31

Anna31 Lid

25 apr 2016
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zia ik begrijp je. Heb precies hetzelfde, maar wij hebben besloten er toch voor te gaan. Dus hopelijk zijn we snel zwanger van ons 4e wonder.

3. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Ik heb het zelfde maar wij hebben er al 4 haha

Jongste is nu 18 maanden

Maar ik heb gezegd we kijken wel over een jaar of 3 of die wens er is of niet moeten wel beide achterstaan

4. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Mag ik vragen hoe dat bij jullie mannen ging? Mijn man is na onze 2 kindjes (meisje en jongen) voor nu compleet. Over een derde valt nog wel te praten zegt hij, maar een vierde is een definitieve NEE. Ik hoop eerlijk gezegd dat als wij ooit een derde verwelkomen dat er na een tijdje ruimte bestaat om te praten over een vierde, want ik heb die wens al van kinds af aan. Maar ik weet echt niet of ik mijn man mee krijg. Hoe is dat bij jullie gegaan?

5. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Nou bij onze eerste ik was vrij jong 19 zei ik ik ga met de pik stoppen want ik wil een kindje heb er niet over gepraat haha en hij zei er niet echt iets op van nee wil ik niet haha was meteen raak

Toen hij 9 Maanden was ik gaf nog bv en stopte net die maand en nam de mini pil was ik meteen zwanger omdat die dus geen volledige bescherming geeft wist ik veel

Nou toen was de oudste 3,5 en me tweede precies 2. Jaar kwam de 3e dat was meer door pil vergeten paar x maar ook erg welkom

4 jaar later echt beide besloten voor een vierde en spiraal eruit gehaald

Nu praten we wel is over meer kids maar voorlopig niet jongste slaapt nog niet door ik geef nog bv ik werk erbij en doe dingen voor mezelf zover het kan rest zit op school. In de toekomst sluit ok het niet uit maar Mischien denk ik dan ik heb me vrijheid een beetje terug als ze allemaal op school zitten dat ik san lekker door het huis kan gaan zonder 100x gestoord te worden of lekker gaan shopppen of waar ik zin in heb

Maar toch is het ook gezellig zo een kleintje in huis

We staan er heide open voor. Me man zegt jij moet het dragen baren en grootste deel opvoeden dus als jij niet wilt dan snap ik dat
    En gezindheid is ook belangrijk

Dus we zien het wel. In ons hart is er zeker genoeg plek

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Fijn om te lezen dat jullie het herkennen.
    Wij hebben het er uitgebreid over gehad en hij snapt mij heel goed. Maar hij zag het echt niet aankomen. Nu moet ik het laten rusten. We gaan er binnenkort weer over praten.

Bij ons was het zo mevrouw pinguïn dat nr 1. Wilde we graag en nr 2 wilde ik er snel achteraan manlief was er klaar voor toen nr 1 1 jaar was. Toen gelijk weer zwanger en nr 3 zat in de planning als de 2 boys op school zaten. Maar ze kwam wat eerder. Dus dat was prima. Nr 4 nooit over gepraat die had ik zelf ook echt niet zien aankomen haha

Deel Deze Pagina