Wat heb je met Kerst gedaan? 1ste kerstdag bij mijn familie 2de kerstdag gevierd met vrienden Waar ben jij op dit moment? Thuis Welke radiozender staat op? Radio 1 Wat is je haarkleur? Blond Drink je koffie? Nee drink op dit moment barleduc Zit er nagellak op je nagels? Yes Heb je huisdieren? 1 kat Hoe oud zijn je kinderen? 10 en 7 Wat ga je met Oudjaar doen? Vieren met familie en vrienden. Mijn man bakt altijd oliebollen. En verder spelen we verder vaak spelletjes en drinken we een drankje Ga je een Oudejaarslot kopen? Ik twijfel nog Wat is je favoriete éénpansgerecht? Nasi goreng Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Dat mijn man zijn zusjes vandaag voor het eerst in 10 jaar bij ons komen! En morgen nemen we ze mee een weekend naar centerparcs.
Mijn vragen aan jou Waarom vind je dit leuk om te lezen? Ga je daadwerkelijk alle antwoorden lezen? Zo ja, waar haal je de tijd vandaan?
Wat heb je met Kerst gedaan? - Met familie doorgebracht Waar ben jij op dit moment? - Thuis Welke radiozender staat op? - Momenteel geen Wat is je haarkleur? - Blond Drink je koffie? - Ja Zit er nagellak op je nagels? - Ja Heb je huisdieren? - Ja, katten Hoe oud zijn je kinderen? - 2 Wat ga je met Oudjaar doen? - Thuis champagne drinken en lekkere hapjes eten Ga je een Oudejaarslot kopen? - Nee Wat is je favoriete éénpansgerecht? - Andijvie stampot Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? - Kind die in de buggy lekker loom werd van het wandelen
Wat heb je met Kerst gedaan? Eerste kerstdag was ik in de kerk en bij mijn schoonouders gegeten. Tweede kerstdag bij mijn eigen familie gegeten. Twee leuke dagen gehad. Waar ben jij op dit moment? Thuis op de bank. Welke radiozender staat op? Niets. Maar ik luister regelmatig naar Groot Nieuws Radio / 1008 AM. Wat is je haarkleur? Donkerbruin. Drink je koffie? Nee! Bah! Zit er nagellak op je nagels? Teennagels wel, vingernagels nooit. Heb je huisdieren? Nee. Hoe oud zijn je kinderen? 4 en 2. Wat ga je met Oudjaar doen? Ik weet het nog niet. Ik denk thuis, met ons gezinnetje en wie weet nog leuke mensen erbij. Ga je een Oudejaarslot kopen? Nee. Wat is je favoriete éénpansgerecht? Ik maak nooit eenspansgerechten. Of is soep dat ook? Dan pompoensoep. Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Kijken hoe mijn kids even een tel lief samen speelden.
Wat heb je met Kerst gedaan? -gewerkt, wenkbrauwen gedaan, benen geepileerd, haar geverfd met henna, en verder beetje gerelaxed Waar ben jij op dit moment? -thuis in bed, ben net wakker heb even een dutje gedaan Welke radiozender staat op? - geen Wat is je haarkleur? -Henna rood Drink je koffie? -afentoe Zit er nagellak op je nagels? -nope Heb je huisdieren? -2 katten Hoe oud zijn je kinderen? - heb helaas nog geen kinderen Wat ga je met Oudjaar doen? - werken, daarna Amsterdam naar schoon familie Ga je een Oudejaarslot kopen? -nee Wat is je favoriete éénpansgerecht? - uhh Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? - misschien komt die nog wel
Wat heb je met Kerst gedaan? Voor het eerst 1e kerstdag met alleen ons gezin geweest. Heerlijk! We zijn wezen pizaretten. 2e dag naar mijn moeder wezen gourmetten. Waar ben jij op dit moment? Thuis, ik heb vanmorgen gewerkt en mijn vriend was vandaag vrij. Dus gezellig een dag met elkaar. Welke radiozender staat op? Geen, mijn vriend zit op de ps4. Wat is je haarkleur? Blond. Drink je koffie? Nee, vrijwel altijd thee. Enkel eens een cappuccino. Zit er nagellak op je nagels? Nee. Dat is na een dag toch er af door mijn werk. Heb je huisdieren? Ja, 2 katten. Tipsy en Micky Hoe oud zijn je kinderen? 6 jaar 3 jaar en 3 maand. Wat ga je met Oudjaar doen? Naar vrienden met de kinderen. Misschien nog de stad in, geen idee. Ga je een Oudejaarslot kopen? Hebben we al. Wat is je favoriete éénpansgerecht? Met bloemkool en kaas van (volgens mij) Knorr. Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Dat de kinderen zo leuk samen spelen met elkaar.
Wat heb je met Kerst gedaan? Gevierd met familie Waar ben jij op dit moment? Aan de keukentafel, wachten op de oven Welke radiozender staat op? Skyradio Wat is je haarkleur? Blond Drink je koffie? Ja (te) graag Zit er nagellak op je nagels? Nog niet, ga ik vanavond doen Heb je huisdieren? Nee Hoe oud zijn je kinderen? 6 & 10 Wat ga je met Oudjaar doen? Vieren bij de schoonfamilie Ga je een Oudejaarslot kopen? Hebben we al gekocht Wat is je favoriete éénpansgerecht? Paella Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Vanmorgen bij wakker worden beseffen dat het vakantie is
Wat heb je met Kerst gedaan? 1e kerstdag met mijn familie bij ons gourmetten, 2 kerstdag bij schoonfamilie. Waar ben jij op dit moment? In de keuken Welke radiozender staat op? Geen Wat is je haarkleur? Bruin met blonde lokken Drink je koffie? Ja Zit er nagellak op je nagels? Nee Heb je huisdieren? Ja, 1 golden retriever Hoe oud zijn je kinderen? Bijna 4, 2,5 en 1 Wat ga je met Oudjaar doen? Lekker thuis Ga je een Oudejaarslot kopen? Nee Wat is je favoriete éénpansgerecht? Lasagne Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Een positieve zwangerschapstest
Wat heb je met Kerst gedaan? 1e kerstdag thuis gevierd met gezin, 2e kerstdag ook thuis en ouders op bezoek gehad. Waar ben jij op dit moment? Op de bank thuis Welke radiozender staat op? Geen radio, maar YouTube Wat is je haarkleur? Blond Drink je koffie? Nee Zit er nagellak op je nagels? Nee Heb je huisdieren? Ja, een goudvis Hoe oud zijn je kinderen? 6 en eentje op komst Wat ga je met Oudjaar doen? Thuis met het gezin Ga je een Oudejaarslot kopen? Ja, is traditie Wat is je favoriete éénpansgerecht? Stamppot Zuurkool met spekjes Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Dat de baby ingedaald is
Wat heb je met Kerst gedaan? 1e kerstdag schoonfamilie brunch + wandelen, 2e kerstdag mijn familie gourmetten Waar ben jij op dit moment? thuis Welke radiozender staat op? geen Wat is je haarkleur? blond Drink je koffie? nee Zit er nagellak op je nagels? ja Heb je huisdieren? nee Hoe oud zijn je kinderen? 4 en 6 Wat ga je met Oudjaar doen? vrienden komen hier Ga je een Oudejaarslot kopen? nee Wat is je favoriete éénpansgerecht? lasagne Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? info voor mogelijk nieuwbouwhuis gelezen en enthousiast geworden
Wat heb je met Kerst gedaan? Gevierd met de familie van m'n moeders kant en de familie van mijn vriend. Waar ben jij op dit moment? Lekker thuis op de bank. Welke radiozender staat op? Op het moment geen radiozender op staan. Wel de tv op MTV. Wat is je haarkleur? Donkerblond Drink je koffie? Nee, sinds m'n zwangerschap kan ik geen koffie meer ruiken en drinken haha. Zit er nagellak op je nagels? Ja, gellak. Heb je huisdieren? 2 katten en een konijn. Hoe oud zijn je kinderen? Ik ben 33 en een halve week zwanger van onze dochter. Wat ga je met Oudjaar doen? Naar m'n ouders met mijn vriend. Ga je een Oudejaarslot kopen? Nee Wat is je favoriete éénpansgerecht? Andijvie stamppot. Helaas houd mijn vriend niet van stamppotten. Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Matrasje van onze dochter is binnengekomen vandaag.
1. Gewoon interesse 2. Ik scan er idd doorheen, kost niet veel tijd 3. Dat geldt voor iedereen op dit forum toch? Soms even tussendoor, pauze op mijn werk etc etc. Waarom vraag je je dat af?
Wat heb je met Kerst gedaan? 1e kd bij mijn kant van de fam. gevierd. Verder ''gewoon de kindjes''. 2e kd verder gegaan met het bereiden van het toetje (stoofperen crumble) en bij schoonfam. gevierd. En 's ochtends hebben de kindjes hun kadootjes uitgepakt, want daar kwamen we niet aan toe op 1e kd. Waar ben jij op dit moment? Thuis op de bank. Welke radiozender staat op? Sky radio (op de tv). Wat is je haarkleur? Djees zeg, is dit een datingsite ofzo? Donkerbruin. Drink je koffie? Niet nu. Wel soms. Zit er nagellak op je nagels? Sorry krijg het niet in de goede tekst.. Nee. Meestal niet. Want vingernagels bijt ik af (hoewel ik 4 superlange heb). En teennagels lak ik heel soms, en alleen in de zomer. Heb je huisdieren? 1 poes van 20 en 1 je-weet-wel-kater van 10. Hoe oud zijn je kinderen? Ruim 2,5 en net 1 geworden. Wat ga je met Oudjaar doen? Geen idee. Beslissen meestal last minute. Waarschijnlijk thuis zoals vrijwel ieder jaar haha. Misschien krijg ik m'n man nog zover om m'n moeder uit te nodigen maar denk t niet Ga je een Oudejaarslot kopen? Echt niet! Heb daarnaast al een decemberkraslot gekregen van m'n schoonouders en 15 euro gewonnen dus t zit wel ff goed Wat is je favoriete éénpansgerecht? Uhh stoofpotje dan maar. Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Nou die waren er weinig helaas! Waarschijnlijk m'n broodjes gebakken ei met zout en peper
Wat heb je met Kerst gedaan? -1e kerstdag met man, kinderen en mijn moeder bij ons gegeten, ik heb uitgebreid gekookt. -2e kerstdag even gewinkeld en daarna naar mijn schoonfamilie om te eten. Iedereen bracht wat mee. Waar ben jij op dit moment? -thuis, in de luie stoel omdat ik net uit het werk kom. Welke radiozender staat op? -geen Wat is je haarkleur? -blond Drink je koffie? -Nee, nooit. Wel liters thee, vooral s winters. Zit er nagellak op je nagels? -Nee, ook nooit. Niet praktisch met mijn werk in de zorg en ik krab het er altijd direct weer af als er ergens iets af begint te bladderen. Heb je huisdieren? -Nee, zou wel willen maar is me nu teveel gedoe en rommel en energie met kleine kinderen. Vroeger had ik wel altijd een hond. Hoe oud zijn je kinderen? -2,5 jaar en 9 maanden Wat ga je met Oudjaar doen? -Ik denk het thuis gezellig maken en om 12 uur even met man en oudste (als hij wakker wordt) naar buiten kijken en dan slapen. Misschien dat er nog vrienden langskomen. Ga je een Oudejaarslot kopen? -nee Wat is je favoriete éénpansgerecht? -Pasta met zalm, broccoli en kruidenroomkaas Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? -Dat alle cliënten (werk in de thuiszorg) vanavond zo lief waren en me allemaal lekkere dingen aanboden.
Bij punt 3 heb je zeker gelijk Sommige vragen snap ik, geluksmomentje enz. Maar haarkleur en nagellak of niet, die kan ik niet zo volgen Maar voorruit, Mijn haarkleur is rood (als ziet niemand die) Nagels lakken doe ik niet.
Wat heb je met Kerst gedaan? Voor het eerst gewoon heerlijk thuis Waar ben jij op dit moment? Zit op de bank Welke radiozender staat op? Nu geen, normaal Spotify Wat is je haarkleur? Voor nu roodbruin maar dat wisselt elke 6 weken Drink je koffie? Ik kan niet zonder Zit er nagellak op je nagels? Altijd Heb je huisdieren? Yep veel te veel Hoe oud zijn je kinderen? 12,9,6 en in verwachting van de vierde Wat ga je met Oudjaar doen? Gezellig met alle buren Ga je een Oudejaarslot kopen? Hoop doet leven Wat is je favoriete éénpansgerecht? Roti Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Alle kerstzooi weer de deur uit
Wat heb je met Kerst gedaan? 1e en 2e kerstdag thuis met familie. Veel geklets, gelachen, gegeten en volop genoten. Waar ben jij op dit moment? Ik lig in bed. Welke radiozender staat op? Geen. Luister alleen naar de radio in de auto. Radio 538, slam, Qmusic.....dat soort radioszenders Wat is je haarkleur? Donker bruin. Drink je koffie? Nee Zit er nagellak op je nagels? Hier en daar Heb je huisdieren? Nee Hoe oud zijn je kinderen? 6 en 2 Wat ga je met Oudjaar doen? Nog geen idee Ga je een Oudejaarslot kopen? Ja Wat is je favoriete éénpansgerecht? Geen Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Het waren er weer enorm veel. Vrijwel allemaal door mijn kinderen. Ze zijn echt gek op elkaar en beide heel zorgzaam, liefdevol, enthousiast, ondernemend en een tikkeltje ontdeugend wat voor heel veel mooie en hartverwarmende momenten zorgt.
** Wat heb je met Kerst gedaan? 1e kerstdag gegeten met mn man zn gezin. 2e kerstdag met zn vieren thuis. **Waar ben jij op dit moment? Thuus, in bed, dochter aan het voeden. **Welke radiozender staat op? Nu even niks. Anders qmusic **Wat is je haarkleur? Half donkerbruin en half rood. Ik ben gestopt met verven en bezig met uitgroeien. Een soort dipdye is het nu **Drink je koffie? Yesh. Ik denk rond de 5 a 6 koppen per dag. **Zit er nagellak op je nagels? Net gisteren eraf gehaald, vandaag komt er weer nieuwe op. **Heb je huisdieren? Ja! 3 honden, 2 katten en vissen en in de tuin 2 kippen en 1 fazant. **Hoe oud zijn je kinderen? Zoon wordt over 2 weken 2 jaar en dochter was gisteren 7 weken **Wat ga je met Oudjaar doen? Thuis op de bank en ik denk zelfs vroeg erin **Ga je een Oudejaarslot kopen? Ik begreep van mijn man dat hij die al heeft. **Wat is je favoriete éénpansgerecht? Risotto **Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Ik ga straks met mn kinderen naar mn vader. Hij is zelden vrij doordeweeks en in het weekend druk dus ik zie hem weinig . Nu even extra van genieten ♡
Wat heb je met Kerst gedaan? Eerste kerstdag met mn vriend kasten in elkaar gezet en s avonds samen lekkere gerechtjes gemaakt. 2e kerstdag met mijn zoon en mijn vriend bij mijn familie gegeten. Waar ben jij op dit moment? Op de bank onder een dekentje Welke radiozender staat op? Tv staat aan, zoon kijkt iets met dino’s Wat is je haarkleur? Bruin Drink je koffie? Jaaa Zit er nagellak op je nagels? Altijd Heb je huisdieren? No way Hoe oud zijn je kinderen? 4 Wat ga je met Oudjaar doen? Thuis met vrienden en kinderen Ga je een Oudejaarslot kopen? Nee Wat is je favoriete éénpansgerecht? Pasta met gorgonzola sausje, spekjes, prei Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Ik voel elke dag geluksmomenten, de hele dag door. (Ondanks dat mijn zoon om zes uur wakker was ) voel ik me blij en zo gelukkig met hem en mijn vriend. In februari komt mijn vriend bij ons wonen. We zijn alledrie dol op elkaar
Wat heb je met Kerst gedaan? Gezellig thuis met gezin gegeten 2e kerstdag bij ons gourmetten met schoonzus + partner, neef en gezin van mijn man Waar ben jij op dit moment? Rechtop in bed met bakkie pleur Welke radiozender staat op? Ik zap altijd, op route naar mijn werk valt altijd de zender weg. In huis vind ik geen muziek prima. (dochter maakt genoeg kabaal) Wat is je haarkleur? Bruin/donker blond met verdwaalde grijze haren Drink je koffie? Ja graag zwart met koek erbij Zit er nagellak op je nagels? Soms (mag niet op werk) Heb je huisdieren? Nee Hoe oud zijn je kinderen? 3,5 Wat ga je met Oudjaar doen? Thuis met denk met buren wat op straat hangen. Veel blijven thuis, zonder plannen Ga je een Oudejaarslot kopen? Nog niet over na gedacht Wat is je favoriete éénpansgerecht? Pad thai Wat is jouw geluksmomentje van vandaag? Dikke goede morgen lieve mamma kus op mijn wang (ik doe altijd alsof ik slaap ) en gedachte om straks eindelijk enorm te chillen in de Veluwse bron (sauna)